Gå til innhold

Tråden om høst/vinter 09/10


Anbefalte innlegg

Tenkte det kunne være greit å starte en tråd for diskusjon av moten for høsten og vinteren.

 

Gant og NN.07 er de jeg har fått kikket mest på så langt i år, og må si at den britiske touchen som er på veg inn i butikkene er rett og slett fantastisk. Noen ganger er det greit at det som er å få kjøpt ikke nødvendigvis passer alskens hipstere og annet tull.

 

Del dine meninger. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Absolutt mye pent der. Selv planlegger jeg å gå til innkjøp av 2-3 par cordfløyelsbukser. Hvertfall et par i beige og mosegrønn, så får jeg se om det er noen andre farger som tiltaler meg. Har hittil bare sett på NN.07 sine cordfløyelsbukser, men de fra H&J så også fine ut, så jeg må nok ta en titt på de og.

Likte også tweed-blazeren godt.

Lenke til kommentar

Var i byen idag og kikket på både høstjakke og sko, vurderte et par chelsea boots selv, men bare meg som får litt pub til pub og rullingstobakk feeling av slike sko?

 

Jakke er dessuten vanskelig å finne, Henri Lloyd allværsjakke samt Helly Hansen utgår ganske greit. På utkikk etter noe med litt classick look, linkene ovenfor hjalp meg litt, men hadde satt pris på noen flere tips.

Lenke til kommentar

Jeg forbinder ikke chelsea boots med rullings og pub-til-pub. Jeg kjøpte et par fra R.M Williams ( www.bootsonline.com.au ) som burde være her på mandag. Chisel toe shape med en lav hæl ser best ut i mine øyne.

 

Matinique har noen pene høstklær

http://www.matinique.com/BlackLabel

 

Hvis ikke kan det hende Johnny Love har noe som faller i smak

http://johnnylove.no/blog/category/collections/

 

Jeg kjøpte en høstjakke fra Philosophy Blues Original nå nylig som jeg er fornøyd med. Den må dog en tur til skredder pga armlengden.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Ikke noe galt med en liten pub til pub-runde;)

 

Jakke kommer jo helt ann på stilen din. Trench er f. eks. fint til noen. I det siste har jeg fått litt sansen for de quiltede jakkene fra Barbour, i kombinasjon med en litt klassisk engelsk rytterstil. Det er vel og merke lett å faile med en slik jakke, så det er absolutt ikke for alle. Men jeg er enig i at høstjakke er vanskelig å finne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...