willy_seff Skrevet 23. juli 2009 Skrevet 23. juli 2009 (endret) Jeg har av en vane og bytte fra gamle kjederlige skins til nye, her lenge prøvd dette i CSS men får det ikke til uten og få Mange rosa firkanter runt hele vopnet. jeg har bale lakt alt som trenktes in i pappene det skulle ligge, har gjort dette mye i CS 1.6 ute slike problemer. Jeg fik også et nyt problem nå, det er at jeg ser ikke hvem som Fragger og hvem som blir Fragga. begge Feilene er merket med RØDT. Endret 23. juli 2009 av willy_seff
SPRCO Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Det er fordi du alt-tabber til windows. Prøv å gå til windows igjen også tilbake
willy_seff Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Skrevet 24. juli 2009 (endret) Nei det er ikke det, det er sån med en gang, men om jeg ALT TAB'R bir alt GRODT, sån her. . Endret 28. juli 2009 av willy_seff
MamboJambo Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 (endret) Prøv å trykke febrilsk på Windows-tasten i et par sekunder, så går du tilbake i spillet. Funker hvertfall når gulvet i mørk blir lilla i dd2. Edit: ser ut til at du har en custom GUI, kan være den som har tatt vekk navn til de som fragger. Endret 25. juli 2009 av MamboJambo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå