Gå til innhold

Vil teste en nett-pc. elkøps 30-dagrs returrett?


Anbefalte innlegg

Hallo!

 

 

Vil finne ut om en nett-pc passer meg. Kan jeg gå på elkjøp og kjøpe en, også levere den tilbake om jeg ikke vil ha den?

 

Hos Elkjøp kan en komplett vare returneres innen 30 dager fra du har mottatt varen, og du får alle pengene tilbake. Vi kaller det 30 dagers full returrett - for deg betyr det 100% trygghet. Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og spill+film som har brutt embalasje. Husk å ta med kvittering.

 

Vil det si at jeg kan ta av plastikk på skjerm og bruke den pent(ikke ripe opp osv..), også kan jeg levere den inn igjen om jeg ikke vil ha den? Eller må plastikk på skjerm osv sitte på?

 

None som hvet?

Endret av Deutzfahr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den retten/loven skal ikke misbrukes som det høres ut som at du tenker å gjøre.

Selvsagt om man kjøper et produkt og det ikke står til din forventning eller du rett og slett ikke er fornøyd så kan du levere inn

varen og få pengene tilbake. No question asked

 

Da skal selvsagt plastikk,kartong og selve varen være i samme stand som det ble solgt i.

Endret av Cruentus
Lenke til kommentar

Til trådstarter; det er null problem å kjøpe den, teste den i 29 dager for så å levere den inn på 30 dagers bytterett. Jeg har gjort dette flere ganger selv på elkjøp mye grunnet uttesting av produkter, men også fordi jeg ofte ikke har vært fornøyd med varene.

 

Umoralsk eller ikke? I don't care. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...