Gå til innhold

erfaringer med spaceworld.no?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg tenker på å bestille noen GoW effekter fra spaceworld.no, men så lurer jeg på om det er trygt. jeg finner ingen annen måte å betale på enn med kredittkort. jeg var dum å lånte bort korte til en venn som brukte det på sider som han ikke burde. jeg vil ikke gå gjennom alt styret med banken igjen.

 

spaceworld er jo en kjent kjede, men er siden trygg? den er i allefall helt umulig å finne noe på uten å google det, men slik er det emd t skjorter på CDON også. finner dem ikke uten google.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jag måste svara och säga att jag har väldigt dålig erfarenhet med spaceworld.no .

La in en førhandsbeställning på Wolfenstein till PC och har fortfarande inte fått det trots att det släpptes i fredags förra veckan.

Skickade en förfrågan för någon dag sedan men inget svar.

 

http://www.spaceworld.no/produkt.shtml?21720

På lager: 20-50

Dette produktet er ikke på lager.

 

Vadå? Är den på lager eller inte?

>:(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Heisann

 

Jeg jobber som produktsjef for spaceworld.no og det er utrolig viktig for meg med disse tilbakemeldingene. Jeg kjenner godt til saken med Wolfenstein og den beklager vi virkelig. Problemet vårt var at vi byttet lager i sommer og vi fikk noen problemer med filoverføringen fra det gamle systemet. Derfor ble det noen varer som stod merket med "kjøp" som faktisk ikke var på lager.

 

Dette er nå ordnet opp i og vi skal i utgangspunktet ikke kunne selge varer vi ikke har på lager. Hvis to personer kjøper det siste produktet vi har i løpet av 5 minutter så kan det oppstå problemer men vi skal løse dette med å sende dette fra en av våre butikker.

 

Vi er 100% seriøse og det finnes ingen risiko med å legge igjen kredittkortnummer. Dette ser ikke vi uansett.

 

Vi jobber fortsatt med å sette vår profil og vi håper å kunnne vise at vi har bredden som mange andre mangler. HVis det er noe folk ønsker så nøl ikke med å sende mail til [email protected]

 

Jeg tar alle henvendelser og tør nesten å love at alle får svar i løpet av dagen.

 

Hilsen Joakim - Spaceworld

Lenke til kommentar
Heisann

 

Jeg jobber som produktsjef for spaceworld.no og det er utrolig viktig for meg med disse tilbakemeldingene. Jeg kjenner godt til saken med Wolfenstein og den beklager vi virkelig. Problemet vårt var at vi byttet lager i sommer og vi fikk noen problemer med filoverføringen fra det gamle systemet. Derfor ble det noen varer som stod merket med "kjøp" som faktisk ikke var på lager.

 

Dette er nå ordnet opp i og vi skal i utgangspunktet ikke kunne selge varer vi ikke har på lager. Hvis to personer kjøper det siste produktet vi har i løpet av 5 minutter så kan det oppstå problemer men vi skal løse dette med å sende dette fra en av våre butikker.

 

Vi er 100% seriøse og det finnes ingen risiko med å legge igjen kredittkortnummer. Dette ser ikke vi uansett.

 

Vi jobber fortsatt med å sette vår profil og vi håper å kunnne vise at vi har bredden som mange andre mangler. HVis det er noe folk ønsker så nøl ikke med å sende mail til [email protected]

 

Jeg tar alle henvendelser og tør nesten å love at alle får svar i løpet av dagen.

 

Hilsen Joakim - Spaceworld

Du kan ordne meg en jobb på Spaceworld i Kr.sand :-D

 

Neida, men hyggelig at diverse spillbutikk-sjefer stikker innom slike forums som dette.

Det trengs virkelig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...