Gå til innhold

eljøps tryggesteforsikring :) det kan jeg jammen forsikre dem om! er så sikkert det!


Anbefalte innlegg

elkjøps trygghetsforsikring...

 

kjøpte ps3 i fjør høst på elkjøp.. eller dvs, jeg fikk den i gave av søstern som var med meg når jeg kjøpte den

fordi hun skulle ta det på sånn "her & nå" konto opplegg. jeg hadde all kontakten med selgeren, søstern bare skrev under og det var det.. også kjøper jeg sånn trygghetsforsikring da, etter gjentatte ganger spurt om den dekker ALT og ikke bare alt, unntatt det meste.. selgeren er skråsikker, detta ordner opp i alt som eventuelt måtte skje...

ca ett halvt år senere har jeg brekk i leiligheten og ps3`n ble stjålet. heldigvis dekket elkjøps vidunder forsikring alt..

bortsett fra når søstern ikke sendte eierskiftemelding fra hennes navn til mitt inn til happy care... hva faen skjer a? ikke fikk vi no brosjyre med vilkår og tenkte jo ikke på det selv da selgeren levnet ingen tvil om at detta var i boks..

eierskiftemelding på en ps3??? hva faen gjør jeg, hvem snakker jeg med? fordi det kan ikke være mulig... pga av ett navn? har samme etternavn også.. hjelp!! tilter skikkelig på det her snart...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du burde kontakt Happycare igjen og referere til punkt 2 i vilkårene deres. Der står det følgende:

2. Hvem Trygghetsavtale gjelder for:

Trygghetsavtale gjelder for den opprinnelige kjøperen og eieren av gjenstanden, eller for en annen person som senere har ervervet den forsikrede gjenstanden på lovlig måte.

Dette er fra de nyeste vilkårene, som gjelder fra 1. oktober 2008. Forrige vilkårsbrosjyre har akkurat samme punkt. Jeg har lest raskt gjennom resten som står i begge brosjyrene og kan ikke finne noe om eierskiftemelding. Du kan finne vilkårene her om du ønsker å lese gjennom selv. Så med mindre du har stjålet PS3en fra din søster (:p), kan jeg ikke ut fra vilkårene se at Happycare har noe grunnlag til å avvise ditt forsikringskrav.

Lenke til kommentar
sikker på jeg leste noe om den eierskifte meldingen i vilkårne men..

kjøpte den før 1. oktober i fjor.. får bare ringe igjen og være litt rakere i ryggen..

får håpe det går greit da... :)

Gi oss tilbakemeldigng om hvordan det går...

 

Edit:

Mulig du kan få litt problem med en moderator her med den trådtittelen :)

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...