Gå til innhold

the sims 3 lesing av dvd


Anbefalte innlegg

dataen min har problem med å lese cden/dvden til the sims 3.

etter en del ganger hvor jeg kjører ut skuffen og så inn igjen fungerer den til slutt.. hvorfor skjer dette?

jeg har ikke problem med å lese andre cder eller dvder

 

problemet ligger i at når jeg setter inn cden til spillet så begynner den å jobbe, men klarer ikke å finne ut at jeg har noe i cdrommet. den står altså som tom.

så prøver jeg på nytt ved å ta ut skuffen og så skyve den inn igjen.. slik kan jeg holde på noen ganger, før den endelig finner ut at det er noe der inne. og da starter den slik den burde

som sagt har jeg ikke problem med noen andre cder eller dvder. bare dette spilet

 

noen som har det samme problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

heh ja jeg har samme poblemet.. men med meg leser ikke pcen den i det hele tatt, uansett hvor mange ganger jeg tar den ut og inn!! bare blank disc her i gården :(

er ikke noe galt med cd heller. prøvde den på en annen pc. funket helt fint det.

fikk noen til å formatere pcen min. prøvde da da gikk et null problem. Tenkte at jeg skulle ta windows update før jeg instalerte spille. da jeg skiulle gjøre det da så var det samma shitet på nytt!! har gitt opp hele greia. har last ned sims 3 på utorrent, men går ikke ann å laste noe nytt som møber osv da.. :/

Lenke til kommentar
men jeg har kun problem med dette spillet jo.. jeg skifter vel ikke cdrommen hvis det ikke er noooen problemer overhode med andre cd'er eller dvder.

og har egentlig ikke prøvd den i en annen pc

 

Sorry skrev i feil tråd. jeg så en lignenes tråd der jeg tror cd/dvd rommen var defekt. :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...