Gå til innhold

Treg responstid(?) i spill på TV via HDMI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Jeg tror jeg har samme problem som deg... Når jeg spiller krevende spill som feks crysis osv på Tv'en min ( har DVI - HDMI kabel ) skjer det samme. det kommer sånne store svarte streker på skjermen min når jeg feks beveger meg, eller det er bevegelse på skjermen.

 

Strekene er fullt mulig å se igjennom, så det er ikke så veldig plagsomt, men hadde vært fint om de kunne gått vekk på en eller annen måte.

 

Jeg har ikke noe løsning på problemet, men jeg slenger meg på denne tråden og håper på at noen andre har.

Lenke til kommentar

Jeg opplever også slik som dere andre, men for meg er det ikke begrenset til HDMI-tilkoblingen. Faktisk skjer det oftest utenfor spill i det virkelige livet, kan f.eks. være slik at når jeg snur meg raskt rundt på gaten etter en pen jente, ser jeg lange svarte streker, og jenta kan forandre seg til en kjøttetende agurg mens jeg ser på henne. Er det slik dere opplever det også?

Lenke til kommentar

Input Lag vil ikke vise seg på den måten...

 

Det er bare reaksjonstiden fra du trykker på kontrollen til det faktisk skjer på flatskjermen.

 

Altså vil du få inne flere hodeskudd på Call of Duty hvis input lag er lav og er den høy blir du rett og slett mindre treffsikker.

 

Striper, hakking og slikt skyldes andre ting.

Lenke til kommentar
Jeg opplever også slik som dere andre, men for meg er det ikke begrenset til HDMI-tilkoblingen. Faktisk skjer det oftest utenfor spill i det virkelige livet, kan f.eks. være slik at når jeg snur meg raskt rundt på gaten etter en pen jente, ser jeg lange svarte streker, og jenta kan forandre seg til en kjøttetende agurg mens jeg ser på henne. Er det slik dere opplever det også?

 

 

 

hahahahhahaahahha.... jaja.. seff. Det er ikke noe tvil om det, men det er greit i virkelige livet, men vil gjerne fjerne det fra tv'en :p;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...