Lefsen Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 Jeg har to jackhøytalere og ett par med USB høytalere. Så jeg lurte på om det fantes en måte å få alle de lydenhetene til å fungere på en gang? Jeg har intrigert lydkort i hovedkortet med 6 utganger for minijack, men om jeg bruker de samtidig som jeg kobler til USB høytalerene tar de over lyden. Har Realtek HD Audio Manager som driver på en måte da.
k-orm Skrevet 19. juli 2009 Skrevet 19. juli 2009 USB-høytalere har innebyggd lydkort, så du må få samme lyd ut på begge lydkortene. Fant en løsning ved å søke på Google: A have a solution, using the Virtual Audio Cable. Let`s do: 1- Download, Buy and Install Virtual Audio Cable (this will create a kind of a virtual sound card ou your computer) 2- On your player (like winamp ou someone else), set the output sound device "Virtual Cable 1" 3- Open two instances of AudioRepeater. 4- In both instances, set in Wave In "Virtual Audio Cable1". In Wave Out. 5- In each instances of program, set the outputs device of your USB Headphone and Onboard Audio. To start automaticly, create a .bat and use a commend line like this one: start /min "audiorepeater" "%programfiles%\Virtual Audio Cable\audiorepeater.exe" /Input: "Virtual Cable 2" /Output: "ATI HD Audio rear output" /BufferMs:100 /SamplingRate:48000 /Autostart start /min "audiorepeater" "%programfiles%\Virtual Audio Cable\audiorepeater.exe" /Input: "Virtual Cable 2" /Output: "IDT Audio1" /BufferMs:100 /SamplingRate:48000 /Autostart Det kan hende det finnes andre løsninger. Lim inn søkeordene Same output to two sound cards i søkefeltet til Google.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå