olesigurd123 Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 hey. Min wow account har blitt hacket og emailen er skiftet.. det kom mail fra blizzard om email skifte og jeg akksepterte, no jeg ikke skulle gjør, jeg tenkte ikke i den situasjonen -.- Men uansett for å få den tilbake må jeg bare ringe blizzard å si det som det er å kanskje si cd-keyen ?? bare lurer på hva den enkleste måten til å få den tilbake er? takker for alle svar
Kvikksølv Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Først av alt burde du vel ha postet i WoW-underforumet? Du kan ringe eller sende en skriftlig beskjed fra wow-europe.com. Tror du må ha både CD-keyen og svaret på ditt hemmelige passord eller bildet av passet ditt. Det beste er nok å ringe, da det sannsynlig vis går raskere. litt OT; var det noe med merging av account fra battle.com eller noe i den dur? Jeg fikk mail fra blizz i dag som sa at mailen og account-navnet mitt var endret, men spiller ikke WoW lenger så bryr meg ikke stort
olesigurd123 Skrevet 18. juli 2009 Forfatter Skrevet 18. juli 2009 Først av alt burde du vel ha postet i WoW-underforumet? Du kan ringe eller sende en skriftlig beskjed fra wow-europe.com. Tror du må ha både CD-keyen og svaret på ditt hemmelige passord eller bildet av passet ditt. Det beste er nok å ringe, da det sannsynlig vis går raskere. litt OT; var det noe med merging av account fra battle.com eller noe i den dur? Jeg fikk mail fra blizz i dag som sa at mailen og account-navnet mitt var endret, men spiller ikke WoW lenger så bryr meg ikke stort ikke no med det å gjøre nei takk :-)
Burgerbrain Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Hei. Jeg haqr blitt hakket 3 ganger nå. Raskeste måten å få tilbake accounten på er å gå på wow-europe sidene og sende inn skriftlig. Du trenger bare cd-key fra en av spillene (wow,tbc eller wotlk.) Lengste det har tatt hittil er 1 uke. Anbefaler kanskje å ringe dem også for å være sikker. Godt tips hvis du har fått key logger på pcen din. Recovery! Ingenting annet hjelper enn å slette absolutt alt å reinstalle alt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå