Gå til innhold

4 årig medsinutdanning


farm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet du om noen konkrete studier, eller er det bare noe du har hørt noe løssnakk om? For hvis du vet litt, vil jeg anbefale å google etter engelske forumer da det afaik ikke er vanlig å ta medisinutdanningen på denne måten i Norge, og responsen derfor mest sannsynelig vil være bedre på et internasjonalt forum.

Lenke til kommentar

I usa kan du ta bachelor i noe som ikke har noe med medisin å gjør.. fks, literatur og fortsatt komme inn på medisin. Du trenger bare å ta noen få naturfag og MCAT prøven for å være kvalifisert. Men å komme inn i USA er nærmest umulig for noen som ikke er derfra.. Dyrt er det også.

 

I flere øst europeiske land kan du ta medisin studie på 4år (er på engelsk).. På valuemd.com under europeiske forumet har de masse informasjon om dette:)

 

Etter hva jeg har hørt, så er dette en ganske god plass å studere

 

http://www.wum.edu.pl/english/education/ad...ion_4-year.html

 

Står også masse om warsaw på valuemd.com :)

Lenke til kommentar
I usa kan du ta bachelor i noe som ikke har noe med medisin å gjør.. fks, literatur og fortsatt komme inn på medisin. Du trenger bare å ta noen få naturfag og MCAT prøven for å være kvalifisert. Men å komme inn i USA er nærmest umulig for noen som ikke er derfra.. Dyrt er det også.

 

I flere øst europeiske land kan du ta medisin studie på 4år (er på engelsk).. På valuemd.com under europeiske forumet har de masse informasjon om dette:)

 

Etter hva jeg har hørt, så er dette en ganske god plass å studere

 

http://www.wum.edu.pl/english/education/ad...ion_4-year.html

 

Står også masse om warsaw på valuemd.com :)

 

Tusen takk for nyttig link!:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...