CellularDude Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Det går helt greit å importere outlook-kontakter i Gmail, men visningen blir ikke som ventet. Problemet er at det kun kommer opp en masse telefonnumre. Når jeg klikker på ett av dem, kommer det opp muligheter for å redigere i et eget skjema. Der er alle feltene tomme, unntatt for telefonnummer. Resten av dataene - som er importert fra Outlook - ligger i feltet for notater. Jeg ventet jo at de ble fordelt rundt i redigeringsskjemaet. Filen som blir importert fra Outlook er lagret i CSV-format, og jeg har fulgt anvisningene. Har prøvd flere måter å lage til CSV-filene på, men uten at problemet er løst. Noen som han hjelpe?
aragonjcw Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Det går helt greit å importere outlook-kontakter i Gmail, men visningen blir ikke som ventet. Problemet er at det kun kommer opp en masse telefonnumre. Når jeg klikker på ett av dem, kommer det opp muligheter for å redigere i et eget skjema. Der er alle feltene tomme, unntatt for telefonnummer. Resten av dataene - som er importert fra Outlook - ligger i feltet for notater. Jeg ventet jo at de ble fordelt rundt i redigeringsskjemaet. Filen som blir importert fra Outlook er lagret i CSV-format, og jeg har fulgt anvisningene. Har prøvd flere måter å lage til CSV-filene på, men uten at problemet er løst. Noen som han hjelpe? Jeg har samme problemet. Funnet svar?
CellularDude Skrevet 12. august 2009 Forfatter Skrevet 12. august 2009 @ aragonjcw: Nei, dessverre. Jeg har lagt hele greia på is.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå