Gå til innhold

Anno 1503 patcher o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg spiller en gammelt spill som heter Anno 1503 men jeg kan ikke finne noen av patchene på nett, skulle teste oppgraderingene/nye maps(metropol) men det eneste jeg finner er brutte lenker eller så er alt på tyskt(som ikke funker p.g.a feil versjon)

Noen som spiller detta som vet hvor jeg kan finne slikt? vet det er et gammelt spill men er jo så bra at noen spiller det sikkert enda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Den er dessverre tysk:(

Problemet er at det kun er tyske patcher som jeg finner, de funker ikke siden jeg har UK/US versjonen.

Alle UK/US patchene jeg finner er brutte lenker så kommer ingen vei med det.

Endret av Astl
Skrevet

Har du prøvd den tyske patchen?

Fant bare en patch jeg også og den var på tysk...

Check ut ANNOFANS

Mye info der... og et forum jeg såvidt scannet imellom...

Så kommer titusen kroners spørsmålet: Er det noen patch til spillet i det hele tatt? Det KAN jo hende at det bare var den tyske versonen som har noe tull....?

:)

Just a thought....

Skrevet

Ja, har testa men de funker bare ikke med min versjon, sitti flere timer på diverse forum men det ikke noe nyttig info da det meste er 5 år gammelt.

Sikkert en plass jeg kan laste det fra men finner det bare ikke:(

Skrevet

Trenger du patch da? Hva er i veien med den versonen du installerte?

Er det foresten gitt ut mods/addons til dette spillet?

Skrevet

vil spille en addon/map som heter metropol men spillet mitt er for gammelt,grunnen er at på metropol kan man kommer langt over 100,000 inbyggere, noe jeg er langt unna med spillet som det er idag.

Skrevet

Fant ut av det selv:) UK og US versjonen av Metropol var ikke samme, fant begge 2 på Fileplanet men testa bare 1 hehe, trengte tydeligvis ikke patche:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...