Gå til innhold

Ranger sangen over deg!

boffeeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri vært noe spesielt glad i Priestess, og denne sangen er ikke et untak. Slitsom i begynnelsen, men den blir bedre etterhvert.

3/10

Skrevet

Denne syns jeg var ok, likte attituden til hu som sang, men ikke de overklisjeaktige gitar riffene, og introen høres jo helt corny ut! Typisk folk som har fått en kul kjerring til å synge, men som ikke kan en dritt om musikk.

5/10

Skrevet

Bra å sjå andre som liker My Morning Jacket. Håper på å få sjå dei live ein gong.

Songen er heilt super. Herleg melankolsk stemning over heile songen. Simpelt elsker det.

10/10

Fortsetter også isame spor. Her har Yim Yames, betre kjent som Jim James, spilt inn ein EP beståendes av George Harrison-covers.

Skrevet

Jeg synes ikke dette er den beste låta av White Lies, og for å være helt ærlig er jeg utrolig lei den. Jeg hører tross alt en del på radio.

Men for å være objektiv, da, så må jeg jo si det er en fengende låt. Vokalen er så sterk og stødig, at den blir som en bærebjelke for hele sangen. Refrenget er et bra høydepunkt i en ellers litt flat melodi, så den havner sånn midt på treet for min del.

5,5/10

Se filmen hos Youtube

Skrevet (endret)

Teit slutt på den USENSURERTE!!! videoen. Da jeg leste usensurert trodde jeg at det skulle bli masse banneord, pupper og annet godis, men neida.

1/10

Endret av Arbiter_84
Skrevet

Grøss, tåler ikke sånn musikk. Hører bare hjemme i Fallout spillene og mafia/eldre filmer. Da det gir deg et inntrykk/følelse som passer til bildet.

1/10

Se filmen hos Youtube

Litt lang intro og slutt på den film versjonen der, men eneste jeg fant med god lyd kvalitet.

Skrevet (endret)

A.C.T er fett!

Ekstremt dynamisk sang som får hele sangen (og hele albumet) til å høres ut som en musikal.

Synes riktignok han fyren har en ekstremt slitsom stemme i det lange løp.

8/10

Jeg får kjøre på med litt ambient, jeg da!

Denne sangen får riktignok ikke noe særlig kjøtt på beinet før gode 2 minutter er gått, men se om du får hørt hele likevel. Oppbygningen er halve moroa. :)

Endret av Knofle
Skrevet

Denne er sikkert fet når du er på LSD. Jeg derimot, fikk ikke så mye ut av dette. Bassen er ganske kul, men den er ikke dominerende nok til at låta blir bra, og når vokalene kommer innom en gang i blant, blir alt bare klamt.

Dritfet video, da.

2/10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...