Gå til innhold

Problemer med Killing Floor


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg kjøpte nettopp Killing Floor på steam, men har problemer med multiplayer servere!

 

Når jeg joiner en multiplayer server går det helt fint i rundt 10 sekunder, rekker å si hei og få svar, men etter det fryser spillet uten å fryse på en måte. :p

Spillere som sitter rolig, blir sittende rolig, spillere som løper, løper bare videre og skaller etterhvert i en vegg eller lignende. Jeg kan da fortsatt røre meg.

 

Ja, noen som vet hva som kan være feil? :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Det fungerer ja, men i lengden blir vel ikke det noen særlig god løsning.

Jeg satte derimot den offentlige (eksterne) ip-adressen i modemet til min pc, så hvis jeg sjekker på pcen hvilken ip-adresse jeg har så har jeg den eksterne.

 

Da fungerer alt utmerket! :) Men det må vel være en eller annen feil i spillet som gjør at dette ikke virker "out of the box". Skal vel egentlig ikke være nødt til å gjøre slike ting for å få et spill til å virke. ;)

Lenke til kommentar

Har dere skrudd av Dynamic Netspeed?

 

Hvis ikke, gjør det.

 

 

En ting du også burde gjøre er å Sette ServerBehindNAT fra FALSE til True, dette kan du gjøre ved å gjøre dette:

 

Gå til:

C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\killingfloor\System

 

Så finner du filen som heter KillingFloor.ini

 

Så åpner du denne i Notepad eller noe sånt og så finner du setningen : ServerBehindNAT=False , bytt ut false med True

 

så lagrer du det og da er du ferdig.

 

 

Killing floor har også noen porter du må åpne, her har du dem (tatt fra Tripwire Forumet):

 

7707 UDP/IP (Game Port)

7708 UDP/IP (Query Port)

7717 UDP/IP (GameSpy Query Port)

28852 TCP/IP and UDP (Allows your Server to Connect to the Master Server Browser)

8075 TCP/IP (Port set via ListenPort that your WebAdmin will run on)

20560 UDP/IP (Steam Port)

 

 

 

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Det fungerer ja, men i lengden blir vel ikke det noen særlig god løsning.

Jeg satte derimot den offentlige (eksterne) ip-adressen i modemet til min pc, så hvis jeg sjekker på pcen hvilken ip-adresse jeg har så har jeg den eksterne.

 

Da fungerer alt utmerket! :) Men det må vel være en eller annen feil i spillet som gjør at dette ikke virker "out of the box". Skal vel egentlig ikke være nødt til å gjøre slike ting for å få et spill til å virke. ;)

 

Kan du forklarer dette litt bedre? Beklager, men skjønner ikke helt hva du har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...