Gå til innhold

Hvordan flashe ny firmware på Samsung SGH-U600?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har en Samsung SGH-U600 mobiltelefon som driver å skrur seg av osv. Tenkte ny firmware ville hjelpe, men å få flashet det inn ser ut til å ta noen dagers lesing etter at jeg har Googlet i 30 min... virker vannvittig tungvindt og risikofylt. Har lastet ned U600 Optiflash men der stopper alt. Finner ikke selve firmwaren noen plass (en ny nordisk/skandinavisk versjon). Med Nokia f.eks. tar dette bare noen minutter uten masse dill dall. Er det noen kloke hoder her som kan hjelpe meg slik at jeg slipper å prøve og feile (og i værste fall ødelegge telefonen) + Google i flere dager? Gjerne noen som har gjort det selv. På forhånd takk!

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsung er noko dritt å oppdatere, hadde berre ting vært som Nokia som du nemner. Elsker deira oppgradering av firmware.

 

Slit du med telefonen må du hugse at du óg kan levere han inn. Eg trur det er fort gjort å legge inn ny firmware.

 

Skulle berre hatt same funksjon som min tidligere Nokia N73. Held berre inne 2-3 knappar, så formaterte telefonen seg, og innstalerte originalfirmware frå eit internt minne. Genialt.

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Lite lysten på å sende inn en telefon til Oslo (tar totalt rundt 3 uker) for å gjøre noe så "enkelt" som å flashe ny firmware. Har gjort det på masser av ting, men dette er altså det mest latterlige jeg har sett siden jeg blei født. Til og med Amigatidene var bedre. Vel vel, jeg får se hva jeg gjør. Ønsker fortsatt svar fra eventuelle kloke hoder her inne :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...