Boycandy Skrevet 14. juli 2009 Skrevet 14. juli 2009 Jeg har da fått litt cash som jeg skal kjøpe meg en ny PC for. Er ca 25k+- Har kjøpt factory PCer før, men nå skal jeg jaggu få mest mulig for penga. Noen som kan sette opp en kraftig rig for rundt 25k? Har ikke bygget før, så er ikke helt sikker på hva jeg skal/burde ha. - Thanks
Boycandy Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Skrevet 14. juli 2009 (endret) Har sett igjennom litt hva jeg er ute etter. Blir noe sånt som ALX® X58 Processor: Intel® Core™ i7-950 3.06 GHz 8MB Cache Alienware P2 Chassis: Alienware® P2 ALX Chassis with AlienIce™ 3.0 Video Cooling - Space Black AlienFX®: Alienware® AlienFX® System Lighting - Terra Green Alienware P2 Chassis Upgrades: Alienware® High-Performance Liquid Cooling Power Supply: Alienware® 1200 Watt Multi-GPU Approved Power Supply Graphics Processor: Dual 1GB NVIDIA® GeForce® GTX 285 Video Optimizer: AlienAdrenaline v1.0: Video Performance Optimizer - More Info Memory: 3GB DDR3 SDRAM at 1600MHz - 3 x 1024MB Motherboard: Alienware® Approved Intel® X-58 Motherboard- Socket 1366 Core i7 Ready, Dual Triple Channel DDR3 Memory Operating System (Office software not included): Genuine Windows Vista® Home Premium (64-bit Edition) with Service Pack 1 plus Free Windows 7 Upgrade Option System Drive: Extreme Performance (RAID 0) - 1TB (2 x 500GB) SATA 3Gb/s 7,200RPM 2 x 16MB Cache Optical Drives : Single Drive Configuration - 20X Dual-Layer Burner (DVD±RW) Enthusiast Essentials: Killer Xeno Pro Sound Card: High-Definition 7.1 Performance Audio Monitor: 21.5” Alienware OptX™ AW2210 Full HD (2ms) View More Images Gaming Headsets: Alienware TactX™ Headset ALX Exclusive Extra! View More Images Keyboard: Gaming Keyboard - Logitech® G15 Keyboard Mouse: Gaming Mouse - Logitech® G5 Gaming Mouse Warranty: 1-Year AlienCare Toll-Free 24/7 Phone Support with Onsite Service AlienRespawn: AlienRespawn v2.0 Recovery DVD – Windows Vista® Edition Additional Games: World of Warcraft Preinstall Edition Exclusive ALX Extras: Alienware TactX™ Headset Exclusive ALX Extras: Alienware® Mesh Cap Exclusive ALX Extras: Alienware® ALX Mousepad Exclusive ALX Extras: Alienware® ALX Desktop Binder Exclusive ALX Extras: Owner Identification Card Exclusive ALX Extras: Internal Wire Management Exclusive ALX Extras: Exclusive Alienware® ALX Items Avatar: Alien Cyborg Window Style: Graphite Window Style Mouse Pointers: Standard Mouse Pointers Wallpaper: Alienhead 3D Power Plan: Balanced Automatic Updates: Automatic Updates On Sidebar Gadgets: CPU Meter Sidebar Gadgets: Notepad Time Zones: (GMT - 5.00) Eastern Time (US & Canada) Specca litt selv på Alienware, men er ikke sikker på om jeg skal kjøpe der eller bygge selv, siden jeg ikke har gjort det før. Endret 14. juli 2009 av Dearg
nought Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 hej ..du ska naturligtvis bygga den sjælv! jag har skrapat ihop en budget maskin till førslag ^^
Marius5051 Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 (endret) hej ..du ska naturligtvis bygga den sjælv! jag har skrapat ihop en budget maskin till førslag ^^ Les posten hans før du svarer. Edit: scratch that, jeg som burde åpnet lenken først Nå liker ikke jeg Alienware greia det minste, så kanskje det er noen fordommer ute og vandrer her, men jeg vil påstå at du kan få langt mer for 25k enn det der. Det er mange ivrige sjeler som kan mye på dette området her på forumet, så smør deg med tolmodighet og ikke bestill hele alien-asortement enda! Jeg må bare spørre,, liker du virkelig det kabinettet? Endret 16. juli 2009 av Marius5051
LysDiode Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Syntes kabinettet var litt stilig, men litt i overkant. Tør jeg spørre hva det koster? Ville heller hatt et nVidia kabinett for 3000 da tenker jeg, med skikkelig kjøling osv. For en tid tilbake satt jeg opp ett lite oppsett som lander på ca 22 000 kroner. Kjører 3 way SLI. Du finner den her. Husk bare å sette til en DVD spiller (intern). Så ville jeg investert resten av pengene i ny kjøler til prosessor (og kanskje ram) slik at du kan overklokke litt. Evt. bør du benytte 3x GTX 285 GPU'er, men da trenger du kanskje ny PSU.
Vertical^ Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Styr unna Alienware. Noe mer harry, og flashy skal du lete lenge etter. Alienware er også overpriset. Så tror duk an få noe langt bedre til den summen Alienware PC-en koster
nought Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Les posten hans før du svarer. Jeg må bare spørre,, liker du virkelig det kabinettet? det hær blev ju lite "teit" ^^ ..væl, op, se på førslaget från lysdiode, det ær bra... du kan dock fjerna lydkortet ur config:en eftersom mobo:n ær ett "rog" med medføljande x-fi kort.
Supreme P. Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Hva med no sånt? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=94411, det drar vel det meste. og hvis du skal ha skjerm også er det bare å kutte ut et skjermkort og kjøpe en skjerm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå