Gå til innhold

BK: Blasfemi (crop?)


wo0ly

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Er litt usikker på crop på dette bildet, noen forslag? Svært gjerne last det ned å vis meg hvordan _du_ ville croppet det. (hvis du ville croppet det i det hele tatt?)

 

Kom med innspill!

 

Må gjerne gi annen kritikk òg selvfølgelig ;)

 

D200, Nikkor 24mm f/2.8 ved f2.8 (ja, idiotisk, tenkte jeg skulle ha det som utfordring å bare skyte f2.8 denne uka, men objektivet ble for vidt til å slippe gjennom sensuren, så det ble litt pointless), 1/8000, ISO 100.

 

post-124664-1247600533_thumb.jpg

 

Edit: Skjer med at trådtittel må være på tre ord? :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forgrunnen ble litt knapp. Ville kanskje hatt med litt mer på høyresiden. Ellers en fin himmel/fine skyer. Fjellene i bakgrunnen hadde gjort seg litt bedre om det ikke var for disen. Og det hadde vel ikke kostet så mye å klone vekk den flaren oppe i midten (bare for å pirke).

Lenke til kommentar

Skulle gjerne hatt med mer på høyresiden, men ville heller ikke ofre skyene til venstre, men ser poenget ditt. Flaren kan enkelt klones ut, med mindre den croppes vekk, så skal gjøre det før jeg anser meg som ferdig med denne.

 

Selv syns jeg den svake disen som skaper blånene er magisk og gjør seg veldig godt, men vi kan godt være uenige ;)

Lenke til kommentar

Jeg ville ha croppa til høyre for å fjerne den delen av land som stikker frem der, deretter villa jeg også ha croppa litt til ve for symmetrien. Dramatiske skyer, men syns lyset er litt for hardt. Motivet har potensiale, men med litt andre lysforhold. Tittelen ble litt for dyp for min del.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...