Gå til innhold

GHOST RECON PROBLEM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HEI...NÅR JEG SPILLER GHOST RECON SÅ DETTER SPILLE UT JEG FÅR IIKE SPILLT.....JEG SPILLER BARE 1 TIL 2 MIN.. OG DA DETTER SPILLE UT...JEG BRUKER XP-PROF-(WINDOWS) ER DET NOEN SOM KAN HJELPE... :oops:  :oops:
skulle hjulpet, hadde du ikke skrevet ALT i caps..

 

 

 

n00b.

Lenke til kommentar
HEI...NÅR JEG SPILLER GHOST RECON SÅ DETTER SPILLE UT JEG FÅR IIKE SPILLT.....JEG SPILLER BARE 1 TIL 2 MIN.. OG DA DETTER SPILLE UT...JEG BRUKER XP-PROF-(WINDOWS) ER DET NOEN SOM KAN HJELPE... :oops:  :oops:
skulle hjulpet, hadde du ikke skrevet ALT i caps..

n00b.

 

Heeelt enig !! :yes::yes:

Lenke til kommentar
HEI...NÅR JEG SPILLER GHOST RECON SÅ DETTER SPILLE UT JEG FÅR IIKE SPILLT.....JEG SPILLER BARE 1 TIL 2 MIN.. OG DA DETTER SPILLE UT...JEG BRUKER XP-PROF-(WINDOWS) ER DET NOEN SOM KAN HJELPE... :oops:  :oops:
skulle hjulpet, hadde du ikke skrevet ALT i caps..

 

 

 

n00b.

Lenke til kommentar
HEI...NÅR JEG SPILLER GHOST RECON SÅ DETTER SPILLE UT JEG FÅR IIKE SPILLT.....JEG SPILLER BARE 1 TIL 2 MIN.. OG DA DETTER SPILLE UT...JEG BRUKER XP-PROF-(WINDOWS) ER DET NOEN SOM KAN HJELPE... :oops:  :oops:
skulle hjulpet, hadde du ikke skrevet ALT i caps..

 

 

 

n00b.

Lenke til kommentar

Hater at alle skal gå rundt å kalle folk "n00bs". Jeg hater at folk bruker CAPS slik, men holder nok å si det til dem. Det plager meg spesielt når CurSi0 kaller han "n00b". Før han poster to ekstra poster med quoting, hvor han selv ikke har skrvet noe. De er egentlig verre enn å bruke CAPS etter min mening. Så, Iluda; bruk vanlige bokastaver neste gang. Slike tråder blir vanligvis stengt av moderatorere, egentlig.

 

Hmm.. Ville faktisk også prøvd å reinstallere spillet. Sjekke drivere, og kanskje sjekke Troubleshooting i manualen, på hjemmesida, eller noe. Lykke til!

Lenke til kommentar

HELT enig med sanoj_20. Forbannede idioter, det er det dere er. Det er så ufattelig mye enklere å bare si til ham at han ikke bør bruke caps lock. Det kalles konstruktiv kritikk. Håpløst at det må være sånn her. "Hjelp"-forumet er en plass hvor folk kommer for å få hjelp, så da synes jeg det er spesielt idiotisk å flame på den måten der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...