Gå til innhold

Nike løpe sensor fungerer ikke!


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har akkurat kjøpt meg sånn nike + sensor og nike + sko. har ipod nano også. jeg har koplet den hvite greia til ipod nano og den sensoren i skoen, men når jeg ipoden skal søke etter sensoren så finner den ikke den. Har faktisk kjøpt meg to sensorer men ingen funker. kanskje det er den hvite greia som jeg kobler til ipoden som ikke funker. Har også trykka under den sensoren, men ingen ting funker.

 

Noen som kanskje vet hva jeg skal gjøre eller om det er noe jeg har glemt? Løper en del, så hadde vært gøy å registrere det.

Endret av tengo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Har akkurat kjøpt meg sånn nike + sensor og nike + sko. har ipod nano også. jeg har koplet den hvite greia til ipod nano og den sensoren i skoen, men når jeg ipoden skal søke etter sensoren så finner den ikke den. Har faktisk kjøpt meg to sensorer men ingen funker. kanskje det er den hvite greia som jeg kobler til ipoden som ikke funker. Har også trykka under den sensoren, men ingen ting funker.

 

Noen som kanskje vet hva jeg skal gjøre eller om det er noe jeg har glemt? Løper en del, så hadde vært gøy å registrere det.

 

ingen som vet noe om det?

Lenke til kommentar
Hei

 

Har akkurat kjøpt meg sånn nike + sensor og nike + sko. har ipod nano også. jeg har koplet den hvite greia til ipod nano og den sensoren i skoen, men når jeg ipoden skal søke etter sensoren så finner den ikke den. Har faktisk kjøpt meg to sensorer men ingen funker. kanskje det er den hvite greia som jeg kobler til ipoden som ikke funker. Har også trykka under den sensoren, men ingen ting funker.

 

Noen som kanskje vet hva jeg skal gjøre eller om det er noe jeg har glemt? Løper en del, så hadde vært gøy å registrere det.

 

ingen som vet noe om det?

 

fortsatt ingen som vet ? har lyst til å bruke det i morgen :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...