FredrikM90 Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Hei jeg er på utkikk etter det som gir mest ytelse for pengene til rundt 5k. Jeg trenger ikke skjerm\mus\tastatur altså bare selve pcen.. Jeg har ingen spesielle favoritter f. eks amd\intel ati\nvidia men jeg vil altså ha det som gir mest for pengene. Pcen skal primært brukes til spilling, og jeg vil at den skal takle nye spill helt greit iallefall. Jeg har allerede en pc som skal bli pc nr 2. Den nye burde utklasse den endel. Den gamle består av : Nvidia gts 320mb Intel e6300 2 gb ocz ram pc-6400 Asus p5b Kan en Pc til ca 5 k gi meg en mye bedre pc en denne? Noen som har lyst til å fikse sammen en handlevogn ?
Arneeyy Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=96823 (Ikke jeg som har satt sammen handlevognen) Endret 12. juli 2009 av Arneeyy
Pseudopod Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 den handlevogna mangler skjermkort, så vidt jeg kan se. Du burde kunne få et 4870 1 GB kort til ca. 1400
FredrikM90 Skrevet 13. juli 2009 Forfatter Skrevet 13. juli 2009 De to siste forslagene ser ganske bra ut, hvordan står disse prossesorene iforhold til hverandre? Hvordan er hovedkortene? er det verdt å investere litt ekstra i et litt dyrere\bedre hovedkort? Er ddr3 ram verdt de ekstra kostnadene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå