ch0595 Skrevet 12. juli 2009 Skrevet 12. juli 2009 Hei! Skal kjøpe meg ny mobil, og da trenger jeg hjelp til og velge mellom Nokia N97 og HTC Tuch Pro 2. THX/Takk for hjelpen. MVH Ch0595
Andynator Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Uten tvil N97, grøsser fremdeles over kjøpet av pro 1
mobifil Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Har hatt N97, beholdt den i en hel uke så ble jeg lei av en touch UI som absolutt ikke virket utviklet for touch. Dessuten var den full av bugs (har kommet oppdatering men tror nok ikke den fjernet alt), den var treg og rotete. Ville definitivt gått for HTCn av personlige erfaringer da N97 ble en stor skuffelse!
ch0595 Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Skrevet 15. juli 2009 Har hatt N97, beholdt den i en hel uke så ble jeg lei av en touch UI som absolutt ikke virket utviklet for touch. Dessuten var den full av bugs (har kommet oppdatering men tror nok ikke den fjernet alt), den var treg og rotete. Ville definitivt gått for HTCn av personlige erfaringer da N97 ble en stor skuffelse! Du sier at Nokian er full av bugs, kan du beskrive dem?
mobifil Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Foreslår at du leser litt her: Nokia N97 - Diskuter den her! Den bugen som irriterte og overasket meg mest var at alarmen selv bestemte om den skulle fungere eller ikke.
DDDD Skrevet 16. juli 2009 Skrevet 16. juli 2009 Vurderte også hvilke av disse to jeg skulle kjøpe i går, valget ble til slutt HTC Magic.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå