Gå til innhold

Hjelp til StarCraft BroodWar multiplayer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en tidligere Starcraft Brood War fan som ikke har spilt på flere år.

Nylig installerte jeg spillet på nytt for å gjenoppleve gode stunder :)

Uansett, jeg trives best med å spille mot computeren, men jeg får bare til å spille alle mot alle. Det jeg kunne tenke meg var for eksempel å spille meg og en computer mot to andre computere. Hvordan får jeg til det? Man kan valge mellom "Melee", "Free for all" eller "Use map settings" (sistnevnte utelukker at computeren får være med)når man skal starte gamet, men jeg klarer ikke å organisere lag.

Det hadde vært veldig hyggelig om en med litt peiling kunne gitt meg en steg-for-steg forklaring på hvordan jeg skal få det til :)

Takk for oppmerksomheten :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Skal ikke si meg skråsikker men å spille, deg og en comp vs computer funker ikke.

Om du ikke går inn å edit et map og velger deretter at computeren skal være på ditt team, og da må du velger User map settings.

Kan forklare det bedre hvordan du lager et map med instillingene 'User Map Settings' om du er interessert.

Endret av Zeüs
Skrevet

Takk for hjelpen :) Synd at det ikke går. Vel, jeg tror jeg drøyer'n med å fikse på maps og slikt :S

Hyggelig at du tok deg tid ;)

God natt.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Hei igjen :)

Laget lokalt game og kan velge hvor mange computere jeg vil ha med, men hvor velger jeg hvem som skal være på lag? Gjør jeg det in-game? eller ute der man velger "rase"/"faction" (terran, protoss, zerg).

Takk for oppmerksomheten.

Fortsatt god sommer til alle!

ps. screenshot av hvilke knapper jeg trykker på ville vært til stor hjelp :)

Endret av Hbroom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...