Gå til innhold

Sony Ericsson X10 - SEs første mobil med Android OS.

Anbefalte innlegg

Skrevet

bør eg avbestille hero ? Ville kjøpe heroen for å møte android, som et midlertidig stunt...men om den blir lansert no, så kommer vel denne ikke i salg før februar...og det er altfor lenge til

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg SKAL ha denne. Jeg bruker sjeldent penger på mobil. Jeg har heller arvet mobiler som andre er lei av. Nå er jeg forberedt til å betale hva enn denne koster :)

Skrevet

Har sittet og sett endel på Droid den siste uka, men etter å ha kommet over denne videoen så må jeg si at jeg sikter meg inn mot min første SE telefon på mange mange år.

Skrevet (endret)

Det er i morgen det skjer. Her er noen ventebilder: Sammelingninger laget av "Sealover" på Esato-forum:

post-170363-1257192135_thumb.jpg

post-170363-1257192175_thumb.jpg

Endret av osmano
Skrevet (endret)
Det der ser jo vanvittig spennende ut !

Bare synd jeg snuser på mobil nå, og denne sikkert lar seg vente på en stund :(

Det har du nok rett i desverre. Hvis jeg ikke husker feil så tok det 9 mnd fra Xperia X1 ble lansert til den var i min hånd..... :)

Endret av osmano
Skrevet

Hmf, har fått en youtube-link fra SE-kanalen på RSS, til en video som heter XperiaTM X10 PromotionVideo 720p, men jeg kan ikke se på den. :hrm: Men det hinter vel litt om navnet da...og den blir sikkert lagt ut på nytt senere, etter lanseringen. Er en video på ett og et halvt minutt.

Skrevet

den er lansert, den er kul, og den er et must. Litt mye dill dall, men den virker rå:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...