Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Starter, men reagerer ikke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, I dag morres da jeg våknet skulle jeg slå på pc'en, jeg lot den bare starte mens jeg gikk for å lage mat, men da jeg kom tilbake var alt fortsatt svart, jeg la merke til at den optiske musa ikke lyste, og skjermen var på, men uten å reagere, uten å vise bilde, så ut som om den ikke var på engang.

Før jeg la meg igår kveld så jeg på film via pc'en til tv'en jeg har på rommet, og alt virket som det skulle, men nå er det bare kaos.

Jeg går utifra at det er hovedkortet som har kortsluttet, muligens pga varmen?, ettersom at musa jeg bruker, ikke lyste.

Noen som har noen andre forslag til hva som kan være galt?

Takk

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Skrevet

Hvor lenge lot du den stå på? Windows update pleier å føre til at oppstart tar noe inni granskauen lang tid her i gården, med svart skjerm selv om maskina er på etc etc. Vet ikke om musa lyser mens det skjer da den er trådløs.

Skrevet

Lenge, jeg ville sjekke om den ville komme på ettervert, så den stod over en 2 timer tror jeg. så jeg er ikke helt sikker. det eneste jeg vet er at når jeg starter den vanligvis kommer det et pip, som er vanlig, nå starter den som om den holder på å kjøre noe hele tiden, helt fra jeg slår den på til jeg eventuelt slår den av

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...