zanettii Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Ser ut som det er litt av en jobb å komme seg opp i stolen? Men ellers, sykt harry, og jeg liker det!
HPH-JJ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 Ser ut som det er litt av en jobb å komme seg opp i stolen?Men ellers, sykt harry, og jeg liker det! finns ikke problem å komme seg i stolen viss du ser på bildeunder så ser du att tastaturet kobles fra:) legger til noen eldre bilde oxo alt kan kobles fra. så finns ikke problem hehe skal legge ut noen bilder av div ting så ser alle hvor enkelt det er:)
HPH-JJ Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 (endret) Skal jeg være helt ærlig? Jævlig stygg hehe vel smaken er som baken delt i 2 lagt ut noen bilder til nå plug & play gaming stol Endret 8. juli 2009 av HPH-JJ
Daily-Drifter Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 hahahah den der var syyk itavisen tar den sikkert på forsiden nå som det er lite å skrive om
HPH-JJ Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Skrevet 10. juli 2009 hahahah den der var syyk itavisen tar den sikkert på forsiden nå som det er lite å skrive om takker for det:) ja kanskje dei ser den og vil skrive om stolen hihi
Daily-Drifter Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 hadde samme ideen for noen år tilbake, bare med sofaen, fikk lagt inn usb hub i armlenet men etter det tilta det helt for dama så det ble ikke noe mer :!: . Send itavisen en mail da vel?
oPRE Skrevet 1. oktober 2009 Skrevet 1. oktober 2009 SYKY genialt!! Mange smarte løsninger der. Jeg bøyer meg i støvet. Har tenkt på det lenge, men kunne ikke realisere det grunnet pengemangel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå