Gå til innhold

Koolance vanntanker


Anbefalte innlegg

Jeg satt her en dag å skulle forandre litt på slange layoutet i Koolance kassa mi, og plutselig røyk den ene tuten på tanken, eller, jeg skulle løsne slangen og da kom tuten med. :(

Så det jeg lurte på var om noen har noen idéer til hvordan det kan fikses eller om det er mulig kjøpe nye vanntanker fra Koolance (bare plastikken i dette tilfellet)?

 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tanken er vel laget av akrylplast? Har du prøvd plexilim (Acrifix) ?

 

Helt feil farge seff. Men jeg har brukt tokomponent-goopet/limet fra Zalman i en del sammenhenger. Siste liminga var en 120mm vifte mot kabinettveggen, med en liten dæsj i hvert hjørne. Vet ikke ingrediensene men det biter seg fast i det meste.

Lenke til kommentar

Bizardo: skaffa dem deg en helt ny tank? hm..kunne trengt det.

Ser ut som at araldit funker dårlig, det holder lioxm ikke :(

 

Men skal se hva annet jeg får smurt på der :p Venter forresten på svar fra Koolance om hva jeg kan gjøre eller om de kan sende meg en ny tank..

Lenke til kommentar

hm..har nå fulgt alle tipsa jeg fikk her, men neida. funka det? ikke i det hele tatt...eller, det funka helt til jeg skulle sette inn hovedkortet..da løsna hele greia igjen :evil:

Og fortsatt ikke fått svar fra Koolance, etter 2 mailer. DET kaller jeg service det..(NOT)

Så..noen som har noen andre tips enn araldit eller lignende?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...