Gå til innhold

Philips 5000-serie 32" - Full eller Ready?


Anbefalte innlegg

32PFL5404H HD Ready -4 489,-

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=106085

 

vs.

32PFL5604H Full HD - 4 879,-

http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=106088

 

Jeg vet førstnevnte koster 3990,- elns på elkjøp, men handler helst på mpx pga avbetaling, og da blir differansen ganske liten mellom disse to tvene. :blush:

 

De har jo like specs mtp responstid og kontrastnivå(dynamisk), så jeg ser ikke helt hva som er fordeler eller ulemper ved noen av delene.

 

Tven skal i første omgang bli brukt til stue-tv, mest barnetv og film fra pc. Sitteavstanden er vel maks to meter.

Blir vel sendt videre på soverom om få år, når en dyrere sak inntar ny stue.

 

Driter jeg meg ut ved å kjøpe en av disse i denne prisklassen?

 

Alle sakligheter og usakligheter mottas med takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På en 32" er det mer eller mindre umulig å se forskjell på full hd og ready, men her var prisskillet så lite at du like gjerne kan skaffe deg en full hd skjerm. Forøvrig vil de fleste hd sendinger på tv være 720P så man er forberedt på fremtiden uansett hva man måtte velge.

 

En annen ting er at de fleste vil ha byttet ut de tv-ene de kjøper i dag innen hd er et standard visningsformat...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
med tanke på spill, er philipsen, 32PFL5404H, et godt valg? vurderer å kjøpe den.

Tar opp denne igjen da den går for 2999,- på komplett.

 

Jeg tenkte å bruke den til generell pc bruk (spill også) og til Playstation 3. Er denne bra da mon tro?

jeg kjøpte den. bruker på min ps3 og litt pc. funker veldig bra, ganske fornøyd. eneste jeg ikke er så fan over er at det er litt etterslep, men det ses kun når det er store kontraster i bilde, så ikke sats på sort/hvitt spill :p

noen ganger får min små hvite prikker som blinker over hele skjermen, men det syns knapt, og en omstart på tven funker fint :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...