Gå til innhold

Noen som kan anbefale et spill til meg?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er på utkikk etter ett nytt spill, men har ikke peiling på i hvordan hjørne eller hvor jeg skal lete for å finne et godt nok spill, jeg orker virkelig ikke et utestet spill som hakker seg avgårde.

 

Det jeg liker;

-Krig

-Strategi

-Bygge opp et rike og slå ned andre riker (helst mot motspillere (PvP))

-Aller helst online!

 

Spill tidligere spilt;

-Tribal Wars

-World of Warcraft

-Travian - Alt gikk rett til helvette forrige gang, og alt for lang tid til neste serverreset om jeg husker rett.

-War

-Total War

 

Dine anbefalinger, i denne type sjangre. Dere har sikkert fattet at jeg liker å bygge opp en egen fyr eller rike og angripe andre. så ja. Si hva dere har på hjertet innen denne saken da ;D

 

Mvh. Brage

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke online da men du bør sjekke ut Mount & Blade. Du rekrutterer din egen her og får tak i slott og landsbyer og sånt. Går rundt med en fyr og sloss i lag med hæren din eller hæren slåss uten deg.

Astro Empire er et spill som er nesten likt tribal wars og travian bare romskip og planeter i steden for.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Age of Conan

 

AoC har sieges hvor det er opptil 48 vs 48. Opplegget er at hver server har 9 Battlekeeps. Et guild kan ha ett battlekeep. Det er mao mangel på battlekeeps og kamp om å holde på dem/ta dem over. Guildet jeg er i tok over Battlekeepet til et annet guild igår, fikk ikke vært med, men de som var med hadde det rimelig gøy. :)

 

Minuset med Age of Conan er at det er litt "Age of Casters" for tida, men det ser faktisk ut som de holder på med balansering i patchene framover, ikke bare bugfiksing/nytt innhold.

Lenke til kommentar

Ragnarok online spiller jeg og har gjort det i 4 år. Veldig nostalgisk spill og et utrolig bra gameplay synes jeg. Foreslår denne gratis serveren som jeg spiller på:

 

http://gaia.madsites.net/Site/index.php

 

Her er en fin video av class'en jeg spiller:

 

 

Woe (War of emperium) Dette er et ukentlig event for de "guild'ene" som er lagd. Poenget er at de forskjellige guild'ene kjemper mot hverandre i et castle og prøver og overta hverandres castle's. Her er en video fra Woe. De har satt opp hastigheten på den videon så det ser litt rart ut :p

 

Endret av OPL
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...