Gå til innhold

Trenger ny serie type grøss/action


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Sett ferdig nesten alt av Supernatural som har blitt tilgjengelig, og begynner å bli stresset! Elsker Supernatural grunnet all det unaturlige! Elsker vel nesten alt med spøkelser, monstre og magi må jeg si, men sliter med å finne mer av det. Har begynt å se på True Blood (vampyr serie, minner mer om en grovere og mer actionfylt variant av Twilight, men sykt bra!) Men nå vender jeg meg til dere her på forumet, om dere har noe dere kan anbefale i denne typen serie.

 

Blir glad for alle forslag, og trenger virkelig noe mer å se på!! :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en titt på Twin Peaks, klassisk serie fra starten av 90 tallet, laget av geniet David Lynch.

Den må sees for å forstå, vanskelig å forklare.

 

Ellers så er Riket av Lars Von Trier også en brilliant serie. Handler om en rekke overnaturlige ting som skjer på rikssykehuset i København. (Heter Riget på dansk.)

Endret av Heffer
Lenke til kommentar

Skal du ha action grøsser Er buffy og Angel enkelt det beste som finnes.

 

Supernatural er ikke annet enn en blek kopi av Buffy uansett. So hvorfor ikke se orginalen.

 

Både buffy og angel har også masse humor, fantatiske karakterer og en del drama.

 

Buffy har havnet på følgene lister

it was ranked #41 on the list of TV Guide's 50 Greatest TV Shows of All Time as well as #2 on Empire's 50 Greatest TV Shows of All Time. Buffy was also voted #3 in TV Guide's Top 25 Cult TV Shows of All Time and included in TIME Magazine's 100 Best TV Shows of All Time

 

Angels siste sesong er også utrolig rå og drit bra, siste episode av angel er en av de beste tv episodene noen gang laget

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...