Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg ny mobil. Og valget står mellom nokia 5800 og SE w715.

Noen som kan anbefale meg den ene eller den andre, med begrunnelse?:)

Er kresen når det kommer til mobiler, blir fort lei de. Og har en tendens til å synes at enkelte blir for store/brede, derfor blir ikke 5800 et soleklart valg, selv om den virker å være drit rå.

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde valget stått mellom 5800 og W995 hadde jeg skjønt problemet, men i dette tilfallet er 5800 det soleklare valget etter mitt skjønn. En utrolig god telefon, hvor du helt klart får mye for pengene. Må innrømme jeg ble positivt overrasket av denne telefonen. Den er ikke akkurat noe glansbilde, men det gjør ikke all verden.

W715 er ... kjedelig. En god telefon, bevares. Men det er også alt. Det er ingen ting som er spesielt med denne telefonen, og faren er så absolutt tilstede for at du kommer til å gå fort lei av den.

Skrevet

Min mor har w715, og jeg vet at jeg ville ha gått lei av den mye tidligere enn hva jeg ville ha gjort med en 5800. Da tenker jeg særlig på det brede spekteret av tilleggsprogrammer som er/vil være tilgjengelig til series 60 5thgen, i motsetning til det nærmest stillestående sony ericsson OSet.

Skrevet

Valget mitt var det samme. Men etter og ha lest og lest og lest, so fant eg ut at 5800 er den beste :)! Se W715 er det berre problemar med, og du går fort lei Sony sine kjedelige menyar. So gå for 5800. Det gjorde eg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...