EspenFe Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 (endret) Hei. Har en liten stund ville hatt en tatovering. Tatoveringen skal være bokstaver og det skal stå " Veni Vidi Vici" som betyr "I came, I saw, I conquered". Jeg liker setningen veldig godt og jeg bruker den veldig ofte i dagliglivet. Tatovering skal liksom være i "gammel" skrifttype. Noen som har peiling? Og hvor stort er passelig? Håper på raske svar, MVH EspenFe EDIT : Dere kan lese mer her hvis dere lurerVeni Vidi Vici Endret 3. juli 2009 av EspenFe
LysDiode Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Anbefaler deg å dra ned på tatoveringssjappa å be dem vurdere det.. Det koster deg ikke mer enn 5-10 minutter...
HOHOHOHO222 Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194
EspenFe Skrevet 3. juli 2009 Forfatter Skrevet 3. juli 2009 Anbefaler deg å dra ned på tatoveringssjappa å be dem vurdere det.. Det koster deg ikke mer enn 5-10 minutter... er på ferie nå, derfor jeg håpet på noe svar her. Det er vel ikke så enkelt å si fordi det varier vel mye..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå