Penny Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Tenkte egentlig på E51, men det føles litt tåpelig å gå i gang med utgående modell nå. E52 er neppe i butikken tidsnok, bortsett fra det er det den mest nærliggende kandidaten. Skulle gjerne vært litt sprutsikker i tillegg, men er det urealistisk så lenge man ikke vil ha noe i 3 cm tykk/stridsvognklassen? Så veldig mye tykkere enn E51 burde den nemlig ikke være. Bør ha skikkelig tastatur, altså ikke basere seg helt på touch som f.eks. iphone. Jeg kjenner bare til Nokias verden, har Sony Ericsson noe lignende E51? Andre merker verd å vurdere dersom man ikke vil ha plastskrammel?
Ms.Rabbit Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Hm... SE T700, kanskje? Den er tynn, men kanskje litt bredere enn E51. En ganske grei modell, i hvert fall. Sprutsikker er den ikke, men den er etter hva jeg kommer på ganske tett. Det er ikke så mange åpninger hvor vann kan trenge inn, hvis du skjønner hva jeg mener. Og den tåler helt klart mer enn gjennomsnittet. OG; SE har jo alltid bedre batterikapasitet enn Nokia.
Elisabeath Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 T700 er tynn, men absolutt ikke sprutsikker. Ta en titt på C702, den er støv og sprutsikker. 3,2mpx. (kundene har skrytt veldig over bildene. Nå har ikke jeg sett bildene selv, men ja) Den har litt smoe taster, og den er nok litt tykkere en E51. Men jeg syns du skal vurdere denne hvis du skal ha en som "tåler" litt. Pass på at du kjøper den fargen som er helt svart, og med en gul stripe. uten at jeg skal si så mye mer, hehe.
Penny Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Skrevet 4. juli 2009 C702 virker absolutt som en aktuell kandidat ja, men jeg ser testere er misfornøyd med batterilevetid og tastaturkvalitet. Noen som har prøvd tastaturet selv? Brukeren er en mann med nokså ordinær mannestørrelse på hendene, så det hjelper lite om tastaturet er dimensjonert for jentehender. Hverken T700 eller C702 har WLAN? Jeg har blitt bortskjemt med Nokia E-serie ja... Glad jeg kan vente til E55 er i butikken med å skaffe ny telefon til meg selv
Ms.Rabbit Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 At C702 skal være støvsikker er én ting, hva den faktisk er, er noe helt annet... Har faktisk ikke sett mange telefoner med støv og rusk under skjermen. Dårlig. Men forholdsvis sprutsikker er den jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå