Gå til innhold

TV2s Tour de France Manager 2009! [Liga: diskusjon.no]


Manken

Anbefalte innlegg

Da avanserte jeg litt på tabellene her igjen :) tilbake på 3379 plass totalt.. hehe. 6 plass i ligaen her :)

 

 

veldig spent på dagens etappe... kanskje jeg taper litt igjen idag? Har jo et par AST ryttere om det laget slår til Contador og Klöden. 2 TSB ryttere Cancellara og Larsson.

 

Men det er jo flere lag som kan henge i stroppen idag. Ulidelig spennende uansett :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da rykket jeg også opp en plass på tabellen ;) Bare vent å se så tar jeg nok dere igjen :p

 

Jeg gjorde 2 bytter bare for å få inn en Astana rytter, i og med at jeg tror de kommer til å vinne.

 

Astana er nok et sterkt kort mot sammendraget ja.

Håper jeg holder unna idag :D hehe

Lenke til kommentar
Hvordan blir poengene fordelt på tourmanageren i dag?

 

Dette er det jeg fikk tildelt av poeng idag. 830 poeng.

 

Fabian Cancellara TSB (Tem)180Thor Hushovd CTT (Spr)0Mark Cavendish TCH (Spr)0Cadel Evans SIL (Kapt)0Alberto Contador AST (Kapt)220Christian Knees MRM (Vann)0Tony Martin TCH (Ung)160Volodymir Gustov CTT (Vann)0Gustav Erik Larsson TSB (Vann)240Marc Sergeant SIL (Chef)0Jussi Veikkanen FDJ (Bje)0Yukiya Arashiro BBT (Ung)0Andreas Klöden AST (Bje)30

Lenke til kommentar

Dette er som første dagen dette her. Jeg stod oppført med 850 poeng og lå høyt på listen. Dagen etter så var poengene oppdatert og jeg hadde 300++

Poengene vi har fått i dag stemmer garantert ikke.

 

Ta Gregory Rast feks. 400 poeng, mest av alle Astana rytterne, og han var ikke blant de 5 som kom i mål. Han datt av lenge før.

 

Edit: Men for all del, jeg skal ikke klage :] Kan hende jeg tar feil også.

Endret av Hille
Lenke til kommentar
Og da var poengene blitt oppdatert. Regner med det er mange som blir skuffet. :]

 

Tja, vet ikke om man kan kalle det skuffet, men jeg kom meg i alle fall nærmere førsteplassen :)

Avanserte bedre med mindre poeng ja :) helt ok for meg, hehe

 

 

Etter dagens etappe tror jeg nok jeg rykker ned en 2-3000 plasser. God Damn :S

Endret av fredrune
Lenke til kommentar

Mange som bytter mye på laget til morgendagens etappe eller? er vell lurt det. Er vell ikke noe poeng å ha dyre sprintere i fjellene.? de får vell ikke noen poeng nå alikevell? det som er lurt å ha nå er gode kapteiner, vannbærere, klatrere og ungdomsryttere??

 

noen sprintere og temporyttere som er gode i fjellene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...