Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spørsmål til jenter om oralsex?!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange jenter liker det nok, faktisk de aller fleste jeg har hørt om. Men vil hun ikke så vil hun ikke. Har du pratet med henne om det? Kanskje hun føler jeg ukomfortabel med at du skal så nærme vaginaen hennes? Kanskje hun føler hun lukter? Lite tilfreds med kroppen sin? Kommunikasjon, gutt! :)

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg er ikke jente, men det ser og høres ut som det er godt. Prøv og snakk med henne og finn ut hvorfor hun ikke vil. Gjør sånn at hun føler seg trygg.

Lenke til kommentar

Lukter gjør henne ikke, har vert der nede med det ene og det andre, men jeg vet ikke om henne har dårlig selvtillit, jeg vet ikke om dette har med selvtillit men, henne blir misunnelse om jeg snakker med andre jente :/ Andreas i klassen min sa dette til henne: Vill du att Joakim skal slikke deg? Mikaela " Nej, Aldrig i livet" Og det betyr "Nei Aldri i livet!"

 

Eller at du rett og slett er dårlig når det kommer til oral sex.

Har Ikke gjort det noengang før .. Det er derfor jeg vill prøve.

Lenke til kommentar

dersom hun ikke vil ha oralsex syns jeg at du skal respektere det. Jeg vet ikke om mange jenter som sier det samme som dama di sier, men respekter det uansett. Det er jo mye annet dere kan gjøre bortsett fra det, uansett.

Endret av Super8
Fjernet svar på slettet innlegg
Lenke til kommentar

Å komme med forslag som i bunn og grunn faktisk er sidestilt med voldtekt, godtas IKKE. Den personen som kom med dette forslaget bør tenke grundig gjennom om det var seriøst, og om det var det, bør han/hun søke hjelp. Om det ikke var seriøst, bør man vite at det finnes folk som er syke nok til å faktisk følge rådet.

 

Innlegget, og påfølgende innlegg, er slettet.

Lenke til kommentar

Sannsynligvis synes hun det er litt skremmende at du skal være der nede og se alt osv. Blir veldig intimt og hun er kanksje redd for at du ikke skal like det.. mange som har det slik. Jeg brukte 1,5 år på å tørre og prøve. Gi det litt tid og snakk med henne, så vil hun nok prøve etterhvert. At hun sier hun aldri i livet vil prøve betyr egentlig ikke så mye, kan være hun egentlig vil prøve det og synes det virker pirrende. Men som sagt; kanskje tanken på deg der nede skremmer henne.

 

Ta deg en prat med henne du ;)

Lenke til kommentar
Sannsynligvis synes hun det er litt skremmende at du skal være der nede og se alt osv. Blir veldig intimt og hun er kanksje redd for at du ikke skal like det.. mange som har det slik. Jeg brukte 1,5 år på å tørre og prøve. Gi det litt tid og snakk med henne, så vil hun nok prøve etterhvert. At hun sier hun aldri i livet vil prøve betyr egentlig ikke så mye, kan være hun egentlig vil prøve det og synes det virker pirrende. Men som sagt; kanskje tanken på deg der nede skremmer henne.

 

Ta deg en prat med henne du ;)

Ok, men jeg tørr ikke spørre det vill bli så flaut :$ jeg tørr å spørre om masse andre ting, men dette tørr jeg ikke, heheh, henne tenker sikkert att henne skal smake ekkelt, eller lukte vondt eller noe, men det tviler jeg på, for henne er helt renslig.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...