Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Neseblod (Store Mengder)


Anbefalte innlegg

Hei, noen ganger blir det sånn att jeg bare begynner å blø masse neseblod, varer fra 1till 2 timer, og mengden er stor, og jeg lurte på om det var noen andre som opplever det samma, jeg blir veldig redd når det skjer, setter meg i dushen og lar det renne for ellers får jeg så store doser ned i halsen og begyner å kaste opp, det har gitt seg nå (var en stund sia sist) men det kommer så veldig mye.. Ting jeg gjør når jeg blør:

-Lener Hue "Frammover" med papir framor nesa. (men det kommer så mye att det kommer i begge neseborene.

-Setter Meg i dushen.

 

Blir veldig redd når det skjer :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjedd meg meg flere ganger. Kanskje ikke så mye at jeg kaster opp...

Tror jeg har en veldig tynn blodåre ellernoe i nesa. Hvis jeg nyser litt hard og uheldig, eller snufser klør litt hardt så kan det begynne å blø.

 

Satt en gang på jobb å spytta blod for det rant så mye, han ved siden av meg ble litt skremt tror jeg :p

 

EDIT: Men jeg anbefaler å dra til lege hvis det blør veldig mye. Alltid bedre å være hos legen en gang for mye enn en gang for lite :)

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar
Mulig du har en tynn blodåre i nesen som sprekker veldig lett... Dette fikses lett av legen ved at han svir den. Veldig vanlig og man merker det visst nok ikke. Anbefaler deg å snakke med legen din.

 

 

Har et spørsmål rundt det samme.

 

Blør ganske ofte i den ene neseboren min. Skjer vell endel ganger i måneden. Enten om natten, eller dagen. Altid den samme.

Noe som kan være galt her? Er slikt hele året. kan være mange ukers mellomrom, eller dager.

 

Muligens det du har. Men ta det opp med legen din. ;)

Lenke til kommentar

er nok som LoopyUrchin sier.

 

Jeg hadde det før når jeg var rundt 14. Blødde noe sykt neseblod noen ganger, våknet om morgenen og puten var full av blod.

Men sånn at du vet det er så gjorde det ikke vondt når legen svir den. Kitler bare litt siden han stikker en tynn dings opp i nesen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...