Andre1980 Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Håper noen her kan hjelpe. Har nettopp satt opp en ny PC, og jeg har problemer med at all video jeg spiller av fryser. Det skjer på den måten at lyden forsvinner, og videoen går tregere og tregere før den stopper helt. Hvis jeg trykker stopp og start igjen for så å spole så spiller den kanskje av 20 sekunder, kanskje 3-4 minutter, før det samme skjer igjen. Jeg har P5Q Hovedkort, og har midlertidig satt inn et gammelt Radeon X600 skjermkort. Har installert nyeste driverpakke fra ATI. Kjører forøvrig Vista SP1. Det er ingenting galt med videofilene, de fungerer fint på en annen PC. Noen tips?
flyndrefjes Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Kan jo godt være at det er noe galt med Vista-en. Har du forresten prøvd å installere en annen videoavspiller? Du sier ikke noe om hva du bruker når problemet oppstår, men jeg kan anbefale å teste ut VLC
Andre1980 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 Har brukt Windows Media Player 11 og Media player Classic. Skal prøve VLC nå. Vista er oppdatert.
Andre1980 Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 Etter jeg installerte VLC så stopper video og lyd tvert. fikk se 27 sekunder nå sist før det stoppet opp.
flyndrefjes Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hva skjer hvis du beveger musepekeren hele tiden etter at videoen har startet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå