Gå til innhold

Skjermkort til 2000kr!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe nytt grafikkkort AGP :D .

Det må koste ca 2000 kr, og jeg vil ha det kraftigste spillekortet for den prisen!!!

Nå har jeg et Geforce 4 ti4200. Har tengt på et radeon 9700 pro men det koster 3000 kr :evil:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville kjøpt R9700, helt klart! ville kjøpt Sapphire, men det sier jeg vel egentlig fordi jeg har det selv 8)

Skrevet

Kjøp selvfølgelig Ati Radeon 9700 ;) Det skal jeg kjøpe meg, til søndag, for da har jeg konfirmasjon :)

jeg lurer også på hvem av de jeg skal kjøpe, Hercules/Saphire?

Skrevet

Har hørt at Shapphire har en elendig kjøler. :(

At den bråker MASSE :evil: .....

Er det noen som vet noe om det??? :shrug:

Er det noe skikkelig vannblokk å få tak i til Radeon 9700???

Skrevet

Hmm, dere bør tenke bedre over Topic... når du skriver Skjermkort til 2000 kr!!!!! ser det ut som om du skal selge / har funnet et kort som vanligvis koster mer, bare til den prisen! (Fatter hvorfor Moderator blir litt sure innimellom.... :lol: )

Skrevet

Da må det være noe feil med mitt kort, for det bråker ikke i det hele tatt (og jeg er ganske kresen på støy). Elendig er den vel heller ikke, kjører fint på Pro-hastighet.

Skrevet

Hadde aldri giddet kjøpe meg 9700 når jeg hadde 4200 kort fra før.. Hva med å vente til juni når 5900 kommer ut? innen da har du kanskje spart opp enna mer penger også?

Skrevet

Er det noen som vet noe om det??? :shrug:

Er det noe skikkelig vannblokk å få tak i til Radeon 9700???

Min bråkte ikke noe mer enn andre skjermkort (med vifte) jeg har hatt tidligere, og jeg var forholdsvis tidlig ute med Sapphire tror jeg (kjøpte i okt/nov i fjor), så de har vel neppe byttet til noe som bråker *mer*...

Satte på en vannblokk alikevel jeg siden jeg hadde en til overs fra det gamle skjermkortet mitt. Det er en DangerDen-blokk som opprinnelig ble laget for GF3/4 men den passet rett på Radeon-kortet også uten noe kluss (samme festehull i kortet).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...