Gå til innhold

NZXT Lexa Blueline Edition


Anbefalte innlegg

Hei !

 

Har tenkt å bygge pc men er litt usikker når det gjelder kabinett !

 

har sedd litt på NZXT Lexa Blueline Edition .

 

noen som har litt erfaring med kabinettet , er det god plass i det for evt store skjermkort ?

Synes det er drittøft men er usiikker på plass og montering av et Asus p5q Deluxe ^^

 

Noen med mer erfaring enn jeg ?^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sett mye på den røde versjonen som ellers er helt lik, så om du får svar på spørsmålet ditt må jeg ha dette i mine innlegg ;)

 

Hvor stort skjermkort tenkte du på? Jeg har sett litt på HD 4890, og har sett at folk synes det er veldig stort.

Lenke til kommentar
Jeg har sett mye på den røde versjonen som ellers er helt lik, så om du får svar på spørsmålet ditt må jeg ha dette i mine innlegg ;)

 

Hvor stort skjermkort tenkte du på? Jeg har sett litt på HD 4890, og har sett at folk synes det er veldig stort.

 

 

Skal bestille et 4890 kort :) men har endret meningen litt , har nå sett at NZXT Tempest har bedre kjøling å bedre plass ?

Lenke til kommentar
Jeg har sett mye på den røde versjonen som ellers er helt lik, så om du får svar på spørsmålet ditt må jeg ha dette i mine innlegg ;)

 

Hvor stort skjermkort tenkte du på? Jeg har sett litt på HD 4890, og har sett at folk synes det er veldig stort.

 

 

Skal bestille et 4890 kort :) men har endret meningen litt , har nå sett at NZXT Tempest har bedre kjøling å bedre plass ?

 

Tempest har nok bedre kjøling, ja. I det siste har jeg sett på Thermaltake V9 som et godt alternativ til Lexa Blackline. Jeg så på Lexa mest pga utseende, vindu, låsemulighet på siden, osv. Men Thermaltake V9 har nok mye bedre kjøling.

 

Tempest ligner på en måte litt på Thermaltake V9 og Antec 900, om et av de kan være et alternativ?

 

Ble kanskje litt off topic, men :p

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde valgt kabinett igjen hadde jeg ikke gått for NZXT Lexa, har blue edition selv.

Blir allt for mye plast (hele fronten, bakdelen og ikke minst føttene) som knirker og knaker når jeg flytter på det :hrm:

 

I tillegg er ikke viftene spesielt stille av seg ;)

Annet enn det så er det jo greit nok kabinett monteringsmessig untatt at kabelgjemming er ganske vanskelig da det ikke er noen hull i hovedkortplate til å legge kabler bak.

 

Vurder for tiden å skifte det ut :p

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Godt valg. Jeg har den NZXT Khaos, og jeg skal kjøpe den Rogue for kona mi. NZXT lager noen fine kabinetter.

 

Khaos er fint, ja. Det har vel god plass også(?) Personlig liker jeg ikke Rogue så godt, men det er absolutt ikke ille ;)

 

multisync, hvilke kabinett hadde du valgt om du skulle hatt nytt?

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Jeg hadde nå tenkt til å gå en litt annen retning og budsjettet er litt mindre, så har sett på Lancool PC-K56 (stålkabinetter laget av Lian Li)som har veldig mange gode løsninger, men har et ganske enkelt utseende.

Eventuelt Lancool PC-K62 som er i samme serien men har mer ekstrem

kjøling og har vindu osv. og er noe dyrere.

 

Men hvis jeg kjøper så blir det nok PC-K54 på grunn av de gode løsningene og nøytrale utseendet samtidig som det er veldig billig.

Lenke til kommentar
Khaos er fint, ja. Det har vel god plass også(?) Personlig liker jeg ikke Rogue så godt, men det er absolutt ikke ille ;)

 

post-192427-1246475516_thumb.jpg

 

Cooler Master Centurion til venstre. NZXT Khaos til høyre. Khaos er en gigantisk kabinett. Det har nok plass til stort sett alt du trenger.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei !

 

Nå har jeg fått kabinettet , ja det ble tempest :D

 

Har sett inni det å jeg ser at det er meeeeget god plass ! :D (Y)

 

Mega enkel montering av Dvd-Rom

 

Står hvor man skal sette skruene for HK , (veldig lettvint)

 

mange sier at det ikke er luftfilter i tempest men det er det , 2 luftfilter i front foran vifter :D (Y)

 

Så langt : Terning kast 6 (Y)(Y):D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...