Gå til innhold

Vurdering av nettside som selger software


sven79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så veldig skeptisk ut siden det første du ser på siden er at siden er verifisert av ganske mange pluss at de selger ting som egentlig koster 10 000+ til ca. 2000 :p

 

 

1. Why your software is cheaper than the original software?

That’s all because we offer only copies of license versions. This mean that you will not receive any printed documents (license or instruction) - just files and instruction in notepad’s format, any special packages and will not be able to register this software online. All updates (for most of the software) are available for you. The software which we selling, was bought primarily at the auctions and from the companies that have run out of business.

 

Yeah right :p

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

Ikke legg igjen noe kort-informasjon der.

 

Websiten ble opprettet ganske nylig: domenet ble registrert 9. Juni 2009. Whois informasjon.

 

Fra forumet ved DSL Reports:

Most if not all OEM software sites are scams, and exist for one reason and one reason only - to collect your credit card details to commit further fraud.

 

Så, selv om det skal mer til for å klaske en bunke faste bevis i bordet, vil jeg som alle andre her råde deg til å ikke legge igjen noen form for kreditt / debit kortinformasjon, eller annen informasjon, for den saks skyld.

 

(jeg la til en del mer informasjon, men følte at jeg beveget meg ut på tynn is ganske raskt, så gjør evt. videre research selv).

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...