Thrinduil Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Hei! I det siste har jeg hatt et lite problem med Mozilla Firefox. Det går enten ekstremt lang tid før det åpnes, eller så åpnes det ikke i det hele tatt - enda det står under "Prosesser" på Windows Oppgavebehandling at selve programmet kjører. Noen som har peiling på hva dette kan være?
hernil Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Prøv en reinstallasjon, men kan være lurt å vente til i morgen for da kommer nemlig Firefox 3.5 ut Bare spør hvis du lurer på noe angående reinstallasjon
Thrinduil Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 (endret) Ja, må jeg avinstalere det Mozilla Firefox som jeg har før jeg reinstalerer? Og jeg fant ikke noe knapp for reinstallasjon. Endret 30. juni 2009 av Thrinduil
hernil Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Avinstaller Firefox fra kontrollpanelet (ta backup av ting hvis du vil beholde bokmerker osv. spør hvis du trenger hjelp) og last ned Firefox 3.5 fra Mozilla.com. Tar ikke mange minuttene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå