Gå til innhold

13,3" Student-PC. Noen forslag?


Anbefalte innlegg

Jeg ville ikke gått for HP med tanke på service og hvor mange av de som faktisk trenger service. Ville nok heller gått for en Acer. Skal sjekke om det er en Acer som passer dine behov.

 

Skal også nevnes at vi har et par HPer her i huset som vi aldri har hatt problemer med, men har litt andre erfaringer enn bare private.

 

Hva med denne?

 

Acer Travelmate 8371G SU9400: https://prisguiden.no/product.php?p...ns&cat_id=2

 

 

Skjermkortet: http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobil...30.13973.0.html

Endret av AyeGee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke CPUen der holder helt mål, men takk for forslaget!

 

Edit: Valget heller mer og mer mot Dell sin modell, til tross for prisen. Det jeg lurer på er at om det er verdt å punge ut 500 kroner for en grafikkløsning som bare går 2 plasser opp på benchmarklisten?

Endret av jdmik
Lenke til kommentar

Er i sånn stort sett samme situasjon som emnestarter, og syntes den Packard Bell RS66 virker skikkelig bra med tanke på pris kontra ytelse og slikt.

 

Jeg ser IceDale har skrevet en ypperlig brukeranmeldelse her, så tror nesten jeg har bestemt meg for den utifra det jeg har lest i tillegg tildet han har skrevet.

 

Men lurte litt på lydkortet, og lydutgangene. Vanligvis pleier jeg å bruke øreplugger med PC'en (for musikk, film etc.). På mange bærbare jeg har vært borti dukker det en viss "støy", om man kan kalle det det, i kombinasjon med øreplugger, selv når det ikke spilles av lyd - kan virke som om det er noe forstyrrelse fra prosessor eller kretsene i hovedkortet eller noe slikt - jeg vet egentlig ikke.

 

Er det noe slikt som dette i Packard Bell-PC'en?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...