Gå til innhold

BK: Enda et landskapsbilde..


Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg trenger en ny hobby, så dermed har jeg plukket frem kamera jeg kjøpte for noen år siden og prøvet å bli litt bedre å ta bilder.

Problemet er bare at det ikke går ann å spør venner og bekjente om et bilde var bra eller ikke, for de sier jo det var bra om jeg så hadde tatt bilde av en svart vegg.

 

Så da må jeg prøve meg her og forventer mer slakt enn jeg får fra familien. Jeg legger ut et landskapsbilde av typen som dere sikkert har sett tusenvis av ganger før, men det var ihvertfall et jeg ble fornøyd med. Den eneste bildebehandlingen som er utført på det er er unsharp mask i ps.

 

Model - Canon EOS 400D DIGITAL

ISOSpeedRatings - 100

ShutterSpeedValue - 1/60 seconds

ApertureValue - F 7.10

FocalLength - 35 mm

post-195799-1246182936_thumb.jpg

Endret av bareanton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

synes ikke det var fint jeg :yes: . Fin skarphet, fine farger og fin refleksjon i vannet. Om det er noe jeg skal sette fingeren på, er det selve utsnittet. FÅr på en måte lyst til å se videre til venstre. Men siden jeg ikke vet hvordan det ser ut der er det ikke sikkert det hadde vært noe bedre å hatt med noe mer i bilde.

 

tok meg den frihet å leke meg litt med bilde.

post-192839-1246531232_thumb.jpg

Si i fra om du vil jeg skal fjerne bildet!

 

Var litt for å vise hva jeg tenkte på med å ha et annet utsnitt (landskaps format).

 

Dette er første gang jeg kommenterer et bilde, så du kan sikkert ta noe av det jeg skriver med en klype salt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...