Gå til innhold

ASUS M4A79T Deluxe + ny CPU osv.


regeli

Anbefalte innlegg

Var en av de heldige når det gjelder skattepenger i år :dribble:

Så tenkte derfor å oppgradere min 2 år gamle stasjonære PC. PCen har et ASUS AM2 hovedkort, AMD X2 6400+ og 8GB DDR2 OCZ RAM. Egentlig så holder den enda til nettsurfing og musikk for jeg spiller ikke på PC (6 år siden), men alltids kjekt med noe nytt.

 

Var innom og sjekket litt med Komplett osv. og satte opp dette:

 

- Asus M4A79T Deluxe, Socket-AM3 (AMD 790FX+SB750, DDR3, Firewire, GbLAN, ATX, 4xPCI-Ex(2.0)x16)

- AMD Phenom II X4 955 Black Edition (3,2Ghz, AM3, 8MB, 125W, Boxed)

- OCZ Reaper HPC DDR3 1600MHz 6GB KIT (3x Reaper 2GB, CL7-7-7-24, 1.65 Volts, 240pin)

- Noctua NH-U12P, 120mm Fan, 1300RPM

 

Kabinettet er et Coolermaster Stacker (Fullt tower, så plass er det nok av)

Har fått med meg at Intel i7 plattformen er killer, men koster mer enn det smaker synes jeg.

 

Hva er deres erfaring med dette oppsettet ovenfor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden høyrer vel til under hjelp til kjøp og sal av PC, men det ordnar vel ein moderator dersom det er aktuelt.

 

Dersom du kun brukar PC-en til surfing og musikk vil eg råde deg til å kjøpe eit AM2+-hovudkort, slik at du kan bruke DDR2-brikkene dine (du har jo allereie 8 GB). Hovudkortet er ikkje like framtidsretta pga. DDR2-minne, men 8 GB bør nok halde nokon år til ditt bruk. På nevnte hovudkort kan du både bruke AM2+- og AM3-prosessorar (den du nevner er ein AM3), så der kan du velje ein framtidsretta AM3-prosessor, som den du har i lista.

 

Kjølaren er vel gjennomdiskutert, den er ein av dei beste du får tak i i dag. Men har du bruk for den? Overklokking er obligatorisk med den der. :p

 

For å ta utgangspunkt i spørsmålet ditt (endeleg) er det eit godt oppsett, det einaste er at du er betre tjent med 2 eller 4 minnebrikker, enn 3. Dette er fordi AMD (både AM2+ og AM3) bare har to minnekanalar. Core i7 har tre, og sidan den var først ut med DDR3 er det fleire 3-pakningar enn 2-pakningar på marknaden, fordi dei er retta mot i7 sine tre minnekanalar. Det vil virke (på dei fleste hovudkort i alle fall, mitt frå 2005 virkar ikkje med 3 brikker), men alle 3 vil køyre i enkelkanalmodus (er eg ganske sikker på, i alle fall, eg kan ta feil). :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...