Gå til innhold

Ønskes: funksjon til Eventlist (schlu) Joomla - synkronisering av databaser


Anbefalte innlegg

Hei, legger inn denne i diverse forum i håp om å komme over en som kan klare dette.

 

Jeg driver nettstedet påplakaten.no og har på denne nettsiden en kulturkalender som benytter Eventlist fra schlu.

I første omgang trenger jeg en Plugin, modul etc som lar en bruker koble opp sin egen nettsides eventlist database for å automatik legge til hendelser fra den inn i vår database.

 

Eksempel: http://www.krscinematek.no bruker samme eller veldig lik event kalender, jeg ønsker en metode som lar cinemateket legge inn database informasjon i sin brukerkonto på påplakaten.no slik at alle hendelser som blir lagt ut på cinemateket også kommer på påplakaten.no sin side og om det gjøres endringer og slikt så skjer det på begge steder.

 

I andre omgang så ønskes en slik funksjon som kan hente samme type opplysninger fra andre event kalendere, ikke bare fra eventlist, gjerne og direkte fra feks facebook.

 

Har du kunnskaper om hvordan dette kan gjøres så vil jeg gjerne høre fra deg :) Kontakt meg om du vil jeg skal forklare mer rundt hva jeg ønsker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...