Gå til innhold

BenQ-skjermen min blånekter å skru seg på.


Petoah

Anbefalte innlegg

Hei. For 6 måneder siden kjøpte jeg en ny BenQ T261W 26" skjerm og i dag fikk jeg for første gang problemer med den. Den nekter å bli skrudd på. Jeg kobler til både DVI-kabel og strømkabel, som vanlig, og trykker på "ON-knappen" nederst til høyre. Men den vil ikke skru seg på. Det kommer et blått lys fra "ON-knappen" når den fungerer, men det kommer ikke noe lys nå.

 

Ja, jeg har prøvd å koble strømkabelen i 3 forskjellige strømuttak.

Og jeg har prøvd 4 forskjellige strømkabler.

Og jeg har prøvd skjermen på 2 forskjellige PC'er.

 

Da mener jeg at jeg har fastslått at problemet er selve skjermen. Kanskje en av komponentene har strøket med, kanskje en av de små kablene har løsnet..? Men når jeg prøver å åpne skjermen min, og har fjernet alle skruene, vil ikke den åpnes, så jeg får ikke sett inni. (Når jeg rører på skjermen hører jeg at noe er løst.)

 

I tillegg er Technical Support-linjen stengt, hele helgen og jeg finner ingen lignende problemer på Google.

 

Ja, det er mye informasjon, men kan noen vær så snill å hjelpe meg..?

 

Mvh. Petter

Endret av Baroness
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvor har du kjøpt skjermen? Altså, jeg skjønner ikke hvorfor du ikke bare lar den være.

 

Det er en skjerm innenfor garantitiden, send den inn og få en ny. Problemet løst. Når du nå driver og skal åpne skjermen og ta saken i egne hender leker du bare med muligheten for at de avviser reklamasjonskravet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...