Sjokoladefisk Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Kan man installere WoW på en Ekstern harddisk? Isåfall, funker det bra? Og hvor stor må Harddisken være?
John Keats Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Fungerer fint, må ha plass til wow på disken ( Rundt 14GB ) Kommer til å gå litt seint siden du må overføre over USB men det fungerer helt fint ja
Sjokoladefisk Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Skrevet 26. juni 2009 Hva mener du med sent? vil spillet gå tregere? Grunnen til at jeg vil installere på en ekstern harddisk, er at jeg skal reformatere dataen jeg har, og mest sansynlig installere WoW på enda en data om en stund. Og det tar jo så sinnsykt lang tid og installere og patche WoW. Er det noen annen måte jeg kan slippe og installere alt på nytt? med patching og slikt.
Ercles Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 PCen vil ikke "lese" disken like raskt siden all informasjon går igjennom USB, så steder hvor mye må lastes inn (f.eks. Dalaran) så vil det gå litt tregere, ja.
Tryllekunst Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 det går helt fint å spille fra ekstern harddisk. du kan bare kopiere wow mappen over til den eksterne, trenger ikkje å installere
DagensDag Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Vet ikke om installering men har spilt WoW helt fint gjennom ekstern harddisk. Litt ekstra during fra harddisken men utenom det så funker det helt kurant.
dysfunctional Skrevet 26. juni 2009 Skrevet 26. juni 2009 Du kan plugge inn harddisken å velge å installere på den. Eller så kan du bare slenge hele WoW-mappa fra PC-en og over på harddisken. Det funker helt fint, har gjort det selv.
Sjokoladefisk Skrevet 26. juni 2009 Forfatter Skrevet 26. juni 2009 Jeg skal jeg reformatere dataen, og vil installere WoW igjen så fort som mulig. Kan jeg dra hele WoW mappen over på en ekstern harddisk, også bare drege den over til dataen min igjen, når den er reformatert?
Oook Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Kan man installere det på en portabel hd og spille på en annen maskin? Kan jeg for eksempel installere spillet på den portable hdn min og spille på min fars laptop via hdn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå