Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er i en vrien situasjon...


Gjest GjestUsikker

Anbefalte innlegg

Gjest GjestUsikker

Hei, for noen måneder siden var jeg interessert i ei jente, men komme ikke langt. ble jo selvsagt lei meg og trodde at jeg kom til å komme over denne jenta, helt til idag.

 

Situasjon: har blitt forelsket igjen, i ei god vennine. Vi begynner på VGS etter sommeren ( hun er 15 og jeg er 16), men begynner ikke på samme skole. I de siste to årene har vi hatt god kontakt med hverandre. Når jeg er på msn pleier hun som regel og ta iniativ og starter å snakke.

Hun var forelsket i en kamerat av meg( han var interessert i ei annen jente), men jeg vet ikke om hun er det enda.

 

jeg har virkelig lyst til å be henne ut, men problemet er vi har vært gode venner i lang tid og jeg regner med at jeg kanskje er i "the friendzone". Er redd for at jeg kommer til å ødelegge vennskapet vårt + at mange av vennene mine henger mye med hun.

 

så noen som har forslag til hva jeg skal gjøre? be henne ut og ta sjansen eller vente og prøve å komme over henne??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har kjent vedkommende i 2 år, så skal det ikke være et problem for deg å spørre henne om hun vil dra en tur på kino for å se en film av et slag. Trenger ikke være en date. Misforstå meg rett, men kino er en ganske bra ting i den forstand at du kan teste dine grenser på henne.

 

Skal ikke sitte å fortelle deg ordrett hva du skal gjøre. Ta henne med på kino, vær deg selv. Du finner lett ut om følelsene er gjensidig.

 

 

 

All the best.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...