Gå til innhold

Ny Sony Ericsson til rundt to lapper


Gjest member-101642

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Min gamle og trofaste Sony Ericsson K750(I?) ligger igjen et sted langs Europavei 39. Derfor trenger jeg ny telefon. Jeg har bestemt meg for at jeg skal holde meg til samme merke som tidligere. Hva slags modell skal jeg velge? Produsenten ser ut til å ha en del modeller i min prisklasse.

 

- C702

- C510

- G502

- T700

- W595

- Andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har kun erfaring med T700 av de modellene du nevner. Alle som har hatt en SE kjenner seg godt igjen også i T700. Fordelene med telefonen er først og fremst formatet da den er tynn og lett. God batteritid, spesielt når man ikke har på 3G. Minuset er vel at skjermen er liten i forhold til resten av telefonen. Tastene kan også være en utfordring, ikke så mye med tanke på størrelsen men at de er utydelige, noe man spesielt merker i skumringslys. Og for all del: Prøv ikke å spille musikk på telefonens høyttaler! Det er en heller tvilsom opplevelse, for makan til syltynn skramlelyd skal vel letes lenge etter i 2009..... Oppsumert så er det en grei telefon, ikke spesielt spennende men en typisk allrounder til en overkommelig pris. Terningkast 4?

Lenke til kommentar

T700 kan varmt anbefales om du ønsker en enkel telefon til å ringe og sende SMS som attpåtil er stilfull og liten. Helt ok pris, god byggekvalitet, enkelt menysystem og god batteritid.

 

Ville uten tvil valgt denne forann C510, da C510 egentlig ikke har så utrolig godt kamera.

 

C702 er kjekk hvis du ønsker en telefon som tåler en del.

 

W595 om du ønsker en musikktelefon i sliderformat.

 

Glem G502 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...