Henrikse Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Tenkte jeg skulle prøve den gamle klassikeren igjen i dag, men høyttalerne er helt stille! Er det noen som har noen gode forslag til en løsning på problemet? Takker for svar NB. Høyttalerne virker, det er spillet som er problemet
KingDingLing Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 hei. har du forsøkt å kjøre spillet med kompatibilitetsmoduset på?
Henrikse Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Nei, det tenkte jeg ikke på. Siden jeg aldri har hatt behov for det før, kan du fortelle emg hvordan jeg gjør det?
Henrikse Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Kompatabiliteten er endret, men lyden er fortsatt borte, andre tips?
Henrikse Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Kan noe av problemet være itunes? Når jeg satt i CDen for å installere reagerte itunes som om det var en vanlig musikkCD og ville importere sangene, kan iTunes ha stoppet installasjonen fra å få tilgang til musikken?
KingDingLing Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 har du reboota maskinen din? dersom du har gjort det og du fortsatt har lyd er det neppe problemet altså. hmm.. HOMMII er et windows-spill, så en DOS-emulator vil ikke fungere... fri for ideer altså.
Henrikse Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Det er lyd på den første av de korte filmsekvensene når spillet starter opp, men når den filmen som er litt lengre starter blir skjermen svart før jeg kommer inn i hovedmenyen og lyden er borte
Henrikse Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 (endret) ja, samme CD som jeg brukte for ca 10 år siden Edit: la til litt Endret 25. juni 2009 av Henrikse
Robinvi Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 ja, samme CD som jeg brukte for ca 10 år siden Edit: la til litt Det er et kjent problem, usikker på om det finnes noen fiks. Du kan eventuelt bruke midi lydene, de fungerer, men det er nok ikke det du vil ha
Henrikse Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Jeg har prøvd midi, og det fungerte ikke det heller. I den første filmsekvensen fungerer lyden, men så stopper bildet, skjermen blir svart og plutselig er jeg i hovedmenyen og lyden er borte. Kan problemet fikses hvis jeg laster ned spillet ett eller annet sted?
KingDingLing Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Jeg har prøvd midi, og det fungerte ikke det heller.I den første filmsekvensen fungerer lyden, men så stopper bildet, skjermen blir svart og plutselig er jeg i hovedmenyen og lyden er borte. Kan problemet fikses hvis jeg laster ned spillet ett eller annet sted? omg omg omg. Det er ulovlig!!! Du får sikkert samme problemet da også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå