Reef Skrevet 24. juni 2009 Skrevet 24. juni 2009 (endret) har noen spørsmål her. 1. Har nå lastet ned div. mod. ting til spillet for eks lightbars på bilene og sirene. men får det ikke til å fungere, det er lastet opp i mod.inst. men hvordan aktiverer jeg det i spillet? bruker foresten L.A. mod. dette står i filen: Lightbars by Sniper Terms of use: - You can freely use those lightbars in your mod - You MUST credit "Sniper" in your readme - I, Sniper can restrict use if there is or was abuse on my models & their conditions men skjønner ikke helt hvordan jeg går frem, kan noen fortelle litt mer detaljert? 2. Når en brannmann legger ut en slange fra bilen så kan jo du ta en forgrening sånn at to slanger kan kobles på en, men når jeg skal fjærne slangen så klarer jeg ikke å fjærne forgreningen den røde forsvinner, men så ligger bare slangen der som ingen av mannskapene kan ta? får jo ikke da flyttet brannbilen uten å koble fra slangen. 3. Hvordan/hvor lager du deg ditt eget oppdrag? takker for gode svar:) Endret 25. juni 2009 av Reef
-Léon- Skrevet 29. juni 2009 Skrevet 29. juni 2009 Har lyst på det men har ikke funnet det noen steder. Kan desverre ikke hjelpe deg :/
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Har lyst på det men har ikke funnet det noen steder. Kan desverre ikke hjelpe deg :/ Tada!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå